Re: Panele na sufit i ściany w łazience

Date: Wed, 24 Sep 2003 20:33:22 +0200
From: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Panele na sufit i ściany w łazience

> Wymyśliliśmy sobie, że dajemy płytki na podłogę, a na ściany w różnych
> wysokościach. Powyżej płytek na ścianach i na suficie chcieliśmy zwykłą
> farbę. Jednak fachman usilnie nas namawia i przekonuje na panele
> ścienne - żeby je dać na ściany i sufit.

Spytam retorycznie, Wasza łazienka czy fachmana ? Ja mam płytki pod
sufit tylko w kabinie prysznicowej i kawałek obok, gdzie indziej do
wysokości zabudowy stelaża muszli podwieszanej + 10 cm a powyżej farba w
kolorze płytek ale znacznie jaśniejszym odcieniu.

Myślę, że jak użyjecie dobrej jakości farby (nie wiem co rozumiecie
przez "zwykłą farbę") to nawet wypadki pochlapania wodą ściana przeżyje
- u mnie ściana jeszcze polewana nie była :-) i jak na razie nie widzę
przeciwskazań by malować powyżej płytek farbą.

Co do estetyki paneli się nie wypowiadam, ale jakoś nie bardzo potrafię
sobie wyobrazić je w łazience o standardowych wymiarach no ... chyba, że
urządzacie duży pokój kąpielowy :-) to może ...

Na marginesie dodam, że gdzieś ok. 9 lutego br. był na grupie wątek pod
tytułem "Czy ktoś ma kafelki w pomieszczeniu na różnych wysokościach?"

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl