Re: Pani z dzieckiem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pani z dzieckiem
From: XL <i...@g...pl>
Date: 05 Dec 2021 20:07:01 GMT

?

?

> Czyli udział dzieci w takich paradach też popierasz.

???
Widzę, że bez emotikonów się jednak nie obeszło, to uzupełniłam. Może teraz
załapiesz...

> Żal mi.

Czyli JEDNAK PRZYZNAJESZ, ŻE WIESZ, czym to wszystko jest i CO JEST
ROBIONE LUDZIOM. Jestem w szoku.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.