Re: Pani z dzieckiem

Data: 2021-12-06 21:27:52
Temat: Re: Pani z dzieckiem
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Przyznaję, że pandemia jest ciężkim doświadczeniem, dla dzieci także.

Pandemia jest STRASZNĄ ŚCIEMĄ, zbrodnią na ludzkości. Wystarczyło LECZYĆ
tanimi i dostępnymi lekami, zamiast wymyślać kolejne ,,warianty".
W imię chorych wizji zamyka się dzieci miesiącami w domach, bez ruchu i bez
powietrza, BEZ ROZWOJU W KONTAKCIE ZE ŚWIATEM ZEWNETRZNYM, BEZ KONIECZNEJ
REHABILITACJI w wielu przypadkach, BEZ KONCA - bo to się nigdy nie skończy
- a tacy jak ty debile temu przyklaskują. Za chwilę sama nie będziesz
dysponować nawet swoim ciałem ani finansami, a jeszcze bedziesz to
popierać, bo ci powiedzą, że to dla twojego zdrowia. Potem dla twojego
zdrowia odbiorą ci dzieci, gdy będziesz ,,pozytywna". I też to ,,zrozumiesz".
Jezu, co jeszcze muszą NAM odebrać, żeby tacy jak ty debile ZROZUMIELI, CO
SIĘ STAŁO?!

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.