Re: Panie sobie plotkują :-))

From: "EvaTM" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Panie sobie plotkują :-))
Date: Tue, 17 Dec 2002 16:56:06 +0100

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:atnbkn$m4h$1@news.onet.pl...
> [...]
T=240

No, ja "zmęczyłam". Nie wiem przeciwko czemu się buntujesz ;)..
Jesteś męskim szowinistą, naprawdę?
Kobiety są solą ziemi, jej duszą i były przecież ponoć pierwsze. :)
Mężczyźni, ze swoją brutalną siłą usiłują zakłamać tę prawdę.
Nie mogą tego zrobić inaczej jak dewaluując znaczenie i ducha i kobiet.
Efekty? No.. takie sobie;). Cywilizacja "fury, skóry itd", niszczenie
Matki Ziemi.. , walki, walki, walki kogutów" ;)
Przy czym, zabijając ducha (w kobiecie), sami pozbawiają się busoli.
Cóż tu dodawać.. a że mnóstwo jest zastraszonych kobiet, którym
wmówiono, że są gorsze? To efekt tresury, nie przekonań.
Dla mnie jest niezwykle zdumiewającym fakt, że "odkrywa się"
te prawdy teraz, jakbyśmy z księżyca spadli od kilkunastu lat.
Czy już tak zgłupieliśmy do szczętu od tej papki, którą nas karmią? ;)

Powiem Ci też, jaki jest ratunek dla KK (IMO, imo ;))
- tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia spermy ;)
na mózgi urzędników PB ;) i zapewne tak się stanie.
Zwróć też uwagę na kretyńsko prostackie komentarze pod tym artykułem..
Gdzie rośnie ta młodzież, na Pana! :)). Polska to zaiste dziwna kraj ;).

E.