Panierka do kurczaka

1. Data: 2001-01-09 18:34:18

Temat: Panierka do kurczaka
Od: "Alarmus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, czy moze ktos z grupowiczow wie jak w KFC robia panierke do kurczaka
?
Byc moze juz to bylo na grupie ale jestem tu nowy i do tej pory nie czytalem
pl.rec.kuchnia.

Pozdrowienia Alarmus

1. Data: 2001-01-09 21:59:32

Temat: Re: Panierka do kurczaka
Od: busek <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
raczej cie zmartwie poniewaz panierka ta tzn skladniki panierki przychadza w
paczkach na ktorych nie jest napisany nawet sklad i jest to dodawane do maki
oprocz tego wiekszosc produktow kfc jest przyrzadzana w urzadzeniach
cisnieniowych jest to raczej niemozliwe do odwzorowania w domu
co do panierki to sklad jest scisle strzezony przed osobami niopowolanymi
i raczej nie mozna go ustalic
podobnie bardzo jest z ciastem do pizzy w pizza hut rowniez jest dodawana gotowa
mieszanka

Alarmus napisał(a):

> [...]
> ?
> Byc moze juz to bylo na grupie ale jestem tu nowy i do tej pory nie czytalem

Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Prośba o wyjaśnienie
Maklowicz-wolowina duszona w piwie
Chili con carne wege
dziczyzna