Panslavisto

11. Data: 2007-03-15 21:00:56

Temat: Re: Panslavisto
Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
news:45F9A6BE.98A2E4B0@yahoo.com...
> To nie do Ciebie, wiec o co chodzi? On wie.

> Pozdrawiam
> Spika T.

postanowiłaś od tej pory podpisywać się moim nickiem, czy nie możesz
opanować schizy?
s.t. eotując

12. Data: 2007-03-15 22:01:15

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 15, 10:00 pm, "Spika T." <s...@o...pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:45F9A6BE.98A2E4B0@yahoo.com...

> postanowiłaś od tej pory podpisywać się moim nickiem, czy nie możesz

Musiałam się odezwać teraz z informacją dla Ciebie: przed chwilą ktoś
włamał się na moje konto i wysłał ten bezsensowny post. Konto było
zamknięte do obecnej chwili, musiałam je otworzyć właśnie z tego
powodu, aby nad nim jakoś panować. Post usunęłam, ale NIE WIEM, czy
sytuacja się nie powtórzy. Schizy nie mam. Takie sprawy się tu juz
zdarzały niedawno, pewnie Cię tu wtedy nie było? Chyba nie jesteś zbyt
aktywnym uczestnikiem tego forum...

13. Data: 2007-03-15 22:11:47

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
.com...

> Chyba nie jesteś zbyt aktywnym uczestnikiem tego forum...

Na tyle, by wiedzieć, że to jest lista dyskusyjna.

żegnam,
S. T.

14. Data: 2007-03-15 22:15:51

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 15, 11:11 pm, "Spika T." <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1173996075.379960.8610@y66g2000hsf.go
oglegroups.com...

> Na tyle, by wiedzieć, że to jest lista dyskusyjna.
>
> żegnam,
> S. T.

Jak zwał, tak zwał, a sprawa niemiła.

15. Data: 2007-03-16 17:51:45

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Musiałam się odezwać teraz z informacją dla Ciebie: przed chwilą ktoś
> włamał się na moje konto i wysłał ten bezsensowny post.

ROTFL

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

16. Data: 2007-03-16 18:41:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> wrote in message

> ROTFL
>
> Loja

Jola, ty to ale jesteś - napisała prawdę.

17. Data: 2007-03-16 21:26:53

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Jola, ty to ale jesteś - napisała prawdę.

Wytłumacz mi dlaczego tylko _WAM_ się to przytrafia?

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

18. Data: 2007-03-16 21:36:30

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 16, 10:26 pm, Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> wrote:
> Wytłumacz mi dlaczego tylko _WAM_ się to przytrafia?

Mogę ja?
Tylko my mamy to COŚ, co ludzi fascynuje.
Nas wszyscy czytają, jesteśmy jak wóz z reklamą, więc opłaca się
dokleić swój anonsik...
Ale jeśl zazdrościsz, to napisz coś mądrego - też Ci się
włamią :-)))))))))))))

19. Data: 2007-03-16 21:50:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> [...]
> dokleić swój anonsik...
> Ale jeśl zazdrościsz, to napisz coś mądrego - też Ci się

Ciekawe, kiedy te 5 minut chwały i blasku zamieni się na zażenowanie i
odkrycie, że robi się z siebie publicznie idiotkę...Ciekawe...
XL menopauzę można uciszyć w zupełnie innym miejscu serio.
Pozdrowienia dla męża.

--

Paulinka przepraszam za śmietnik, obiecuję ostatni raz, po prostu mną
tąpnęło.

20. Data: 2007-03-16 22:03:16

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 16, 10:50 pm, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
wrote:

> Paulinka przepraszam za śmietnik, obiecuję ostatni raz,

Jeszczo raz, i jeszczo raz, jeszczo mnogo, mnogo raz...

> po prostu mną
> tąpnęło.

Menopauza.
PS. Pzdrowienia dla męża.