Państwo polskie nie chce inwalidów

1. Data: 2006-08-10 12:24:50

Temat: Państwo polskie nie chce inwalidów
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Strona 119 Telegazety Polsat, TV4.
Tutaj też:
www.republika.pl/pearl5/obrazki/str119.gif

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl
____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C) Pearl - rencista

2. Data: 2006-08-10 13:07:59

Temat: Re: Państwo polskie nie chce inwalidów
Od: "BogusławaP" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Strona 119 Telegazety Polsat, TV4.
> Tutaj też:
> www.republika.pl/pearl5/obrazki/str119.gif
--------------
Sa to niestety, smutne fakty i całkowita prawda...

Bogusława

3. Data: 2006-08-10 13:55:44

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10 sierpień (czwartek) o godz. 14:24, Perła napisał(a) co następuje:

> Strona 119 Telegazety Polsat, TV4.
> Tutaj też:
> www.republika.pl/pearl5/obrazki/str119.gif

NC
--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

4. Data: 2006-08-10 18:42:31

Od: "BogusławaP" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strona 119 Telegazety Polsat, TV4.
> Tutaj też:
> www.republika.pl/pearl5/obrazki/str119.gif
---------------------

Jeszcze tutaj też...

http://tiny.pl/7qnb

Bogusława

5. Data: 2006-08-11 08:20:13

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak się właśnie zastantwiałem ile to jest kasy w konkretnym przypadku jeśli
np Biblioteka moja zatrudnia 50 osób i nie zatrudni ani jednej osoby
niepełnosprawnej ile to jest w konkretnych pieniądzach ?? Wie ktoś ?? Może
jakiś wzór??
bo może napisać list motywacyjny w tym stylu.

Panie Prezesie chcąc mieć pracownika za darmo proponuję zatrudnienie mnie na
stanowisko xxx przedstawiam panu takie wyliczenie, które jak sądzę przekona
Pan do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (i tutaj wyliczenie)

pozdrawiam Wiesław

6. Data: 2006-08-11 08:28:57

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś wzór??
> bo może napisać list motywacyjny w tym stylu.

Wszyscy zatrudniajacy mnie narzekali na mnostwo formalnosci zwiazanych z
moim zatrudnieniem i praća u nich

Leszek

7. Data: 2006-08-11 08:46:29

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 sierpień (piątek) o godz. 10:20, Wiesław napisał(a) co następuje:

> [...]
> stanowisko xxx przedstawiam panu takie wyliczenie, które jak sądzę przekona
> Pan do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (i tutaj wyliczenie)

Podpisuję się pod tym listem motywacyjnym.

8. Data: 2006-08-11 09:18:53

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Panie Prezesie chcąc mieć pracownika za darmo proponuję zatrudnienie mnie
> na stanowisko xxx przedstawiam panu takie wyliczenie, które jak sądzę
> przekona Pan do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej (i tutaj wyliczenie)

Zobacz na www.pelnosprawniwpracy.pl może coś wyliczysz.
Możesz rónież wysłać zapytanie do PFRONu o takie wyliczenie (wzór do
wyliczenia).

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

9. Data: 2006-08-11 10:33:23

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

Kraków zatrudnia:

http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=13343

PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS.WYDAWANIA DOWODÓW OSOBISTYCH W ODDZIALE DOWODÓW OSOBISTYCH DLA DZIELNIC
I-XIII SPRAW WOJSKOWYCYH (1 etat)
W WYDZIALE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH URZĘDU MIASTA KRAKOWA
PL. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 3/ 4,
31-004 KRAKÓW

(NR REF. 4-SA-2006)

1 Wymagania niezbędne (formalne):
a) wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym,
b) spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3 ustawy o pracownikach
samorządowych
dla stanowisk urzędniczych,
c) znajomość edytora WORD, Excel
Uwaga: osoby które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną
dopuszczone do udziału
w postępowaniu.
2 Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
a) znajomość podstawowych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
c) znajomość uregulowań prawnych dot. dowodów osobistych w świetle :ustawy z
dnia z dnia
10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst
jednolity Dz.U.z 2001r. Nr 87,
poz. 960, z późn.zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada
2000 r. w sprawie wzoru
dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów
osobistych, ich wymiany,
zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 112, poz. 1182, z późn.zm.),
d) doświadczenie zawodowe w urzędach administracji publicznej min. 1 rok,
e) znajomość procedury przyjęcia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
f) umiejętność przeprowadzania rozmów z osobami składającymi wniosek o
wydanie dowodu osobistego,
g) dyspozycyjność (praca w godz. 8.00 - 18.00 zgodnie z harmonogramem),
h) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty
(nie wykluczające wykonywania
obowiązków na wskazanym stanowisku).

4 Warunki pracy i płacy:
a) wynagrodzenie brutto z przedziału 1.500- 1.800 zł miesięcznie,
b) miejsce pracy: Wydział Spraw Administracyjnych,
c) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony w wymiarze 1
etatu
z możliwością zatrudnienia w przyszłości na czas nie określony. (godziny
pracy od poniedziałku
do piątku od godz. 8.00 do godz. 18.00 rotacyjnie wg harmonogramu)

10. Data: 2006-08-11 10:33:24

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> Wszyscy zatrudniajacy mnie narzekali na mnostwo formalnosci zwiazanych z
> moim zatrudnieniem i praća u nich
>
> Leszek

Tak - ale to zapewne dotyczyło uzyskania refundacji stanowiska pracy, a
nie - uzyskania wskaźnika zatrudnienia zwalniającego z wpłat na PFRON.

Natomiast jak ktoś słusznie zauważył na tym wątku - główny problem polega na
całkowitym braku odpowiedzialności za taki stan rzeczy.
Np. prezes ZUS czy NFI nie zatrudniając ON naraża ZUS na milionowe straty -
i nikogo to nie obchodzi. Nieważne, że w założeniach ma to być instytucja
niezależna od budżetu - budżet i tak dorzuci brakującą kwotę - więc kogo to
obchodzi.

W spółkach prawa handlowego, jeśli zarząd działa na szkodę spółki, to można
go pociągnąć do odpowiedzialności - są na to odpowiednie paragrafy. Część
firm państwowych, czy kontrolowanych przez państwo jest spółkami prawa
handlowego. Aż się prosi, żeby ktoś im wytoczył proces - może rzeczni praw
obywatelskich, albo pełny-nocnik do spraw ON? Mógłby być ciekawy proces i
precedens prawny - który nawet jeśli by nie przyniósł bezpośrednich efektów,
to może nagłośniłby dodatkowo temat.

Niestety - nie dotyczy to urzędów, które są państwem w państwie - aczkolwiek
pewnie i tutaj znalazłyby się jakieś paragrafy dotyczące działalności
urzędnika na szkodę urzędu w którym pracuje, czy też państwa. Więc może by
tak jakieś (najlepiej zbiorowe) doniesienie do prokuratury o popełnieniu
przestępstwa? Najlepiej przy udziale mediów - skoro już wątek się rozpoczął,
to możę warto by go pociągnąć ;-)

LM

Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Pijany lub naćpany chuligan - jak się bronić
film ze zdobycia sniezki
Re: Kraków / programiści Java i grafik (3 lub 4 osoby) / forma zatrudnienia dowolna .
Granica