Pańswowe plany Kaczyńskiego.

21. Data: 2017-01-13 18:01:09

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:

> Pesymistyczną wersję nadchodzących wydarzeń snuje na łamach ,,Krytyki
> Politycznej" Przemysław Witkowski:
> http://krytykapolityczna.pl/felietony/przemyslaw-wit
kowski/wielka-polska-katolicka-in-statu-nascendi/

Polski Lwów do Macierzy!

--
XL

22. Data: 2017-01-13 18:37:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mnie władza absolutna nie przeraża - bardzo mi się podoba sułtanat
> Brunei. Wszystkim obywatelom sułtan wszystko po równo funduje,
> polityki nie wolno uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od
> jedzenia po mieszkania, studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero
> biedy. Spokój i sielanka.

Jeszcze raz zapraszam do experymentu Calhoun'a. Tam też wszystko myszom
zapewniono nie zmuszając je do pracy umysłowej nad przyczyną przemocy,
która w końcu eksplodowała za sprawą samic. Tak samo widzisz przyszłość
rodzaju ludzkiego, nad którym skrycie panuje kobieta dzięki swej
zdolności wykorzystania seksu do manipulacji i podporządkowania sobie
słabego mężczyzny. A jego słabość wynika z zakazu ustanowionego przez...
kobietę. Dzięki temu zakazowi i karze grożącej za jego złamanie jest
kobieta jedynym bogiem. Ale rozliczeń nadszedł czas...

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

23. Data: 2017-01-13 18:51:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> zachodnie części Polski (słynny casus zbudowanego w Polsce centrum
> logistycznego Amazona, obsługującego wyłącznie rynek niemiecki).

Pan Witkowski to defetysta i mąciciel, który nie tyle może, że nie
wierzy w witalne siły Polaków ale chciałby powrotu starego układu.
Zamiast czytać krytykępolityczną.pl polecam zwrócić się ku mitologii
greckiej, zajrzeć do wydawnictwa eneteia.pl i poczytać "Albo albo". Albo
do "Filomatów i Filaretów", zapomnianego periodyku wydawanego przed
wielu laty za... komuny. Mity zaczynają sie spełniać. :-)

24. Data: 2017-01-13 19:24:46

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 11:33, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ja wiem, iksi, że Ty, jako kobieta, masz skłonność do spuszczania
> odpowiedzialności na mężczyznę, i najlepiej sie czujesz w roli tej
> poddanej, która za nic nie odpowiada, i która - manipulując seksem -
> skutecznie przerzuca odpowiedzialność na mężczyznę. Odpowiada Ci wiec
> układ, w którym mężczyzna wręcz dobrowolnie przyjmuje na się całą
> odpowiedzialność za wsystko co dobre i złe dzieje się w stadzie. Taki
> sobie myk. ;-)

A jeśli, załóżmy, że zdarzyłby się taki facet, co to za nic nie
odpowiada, a wpływa na wszystko. To czym wg Twoich teorii on manipuluje,
też seksem, czy może jednak nie jest facetem?

V.

25. Data: 2017-01-13 19:32:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

V pisze:

> A jeśli, załóżmy, że zdarzyłby się taki facet, co to za nic nie
> odpowiada, a wpływa na wszystko. To czym wg Twoich teorii on
> manipuluje, też seksem, czy może jednak nie jest facetem?
>
> V.

To zależy od tego czy manipuluje dla osiągnięcia własnych korzyści czy
też przyświeca mu dobro społeczeństwa.
Jeżeli manipuluje dla osiągnięcia korzyści własnych to jest
homoseksuaistą. Jeżeli zaś manipuluje dla osiągnięcia korzyści przez
całą społeczność to jest androgynem.

To samo odnosi się do kobiet tyle, że ich zdolność manipulacji seksem
jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla osiągnięcia
satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

26. Data: 2017-01-13 19:37:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> To samo odnosi się do kobiet tyle, że ich zdolność manipulacji
> seksem jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla
> osiągnięcia satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

Niekoniecznie uprawiają seks dla osiągniecia satysfakcji.

27. Data: 2017-01-13 19:47:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> Tak samo widzisz przyszłość
> rodzaju ludzkiego, nad którym skrycie panuje kobieta dzięki swej
> zdolności wykorzystania seksu do manipulacji i podporządkowania sobie
> słabego mężczyzny.

Słabego.
Mój mężczyzna nie jest słaby. Urządzenia peryferyjne nie zastępują mu
rozumu ani POLSKIEGO wychowania w czci dla swej kobiety.
Tak go wychował ojciec, gość twardy i szlachetny, a jego - jego ojciec.
Itd.
Jak mawiał mój Teść - "Kobiety polskie w szczególności zasługiwały i
zasługują na szacunek, bo w naszej historii mężczyźni szli walczyć, a one
zostawały żeby bronić domostwa i bytu dzieci i starców. A potem najczęściej
zostawały ze wszystkim same i musiały zastapić mężczyzn i w pracy, i w
opiece, i częstokroć do walki szły, jak mężczyzn brakło. Takie są polskie
kobiety. I TYLKO polskie."

Przy silnym mężczyźnie nie potrzebuję więc "manipulacji seksem", abym była
szanowana i wielbiona czy otrzymywała czego chcę.
I z wzajemnością.
Ale nie wiem, czy Ty możesz ogarnąć ten zakres pojęciowy swoimi
peryferiami...

--
XL

28. Data: 2017-01-13 19:54:38

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 19:32, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla osiągnięcia
> satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

Aha, a jeśli przyświeca mu dobro, a jednak mimo wszystko osiągnie zło,
to stanie się mężczyzną?

V.

29. Data: 2017-01-13 19:57:35

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 19:37, LeoTar Gnostyk pisze:

> Niekoniecznie uprawiają seks dla osiągniecia satysfakcji.

Wyluzuj, kobiety się prostytuują przy nieświadomości swoich mężów i
każdy to wie. Dajesz kość do ogniska to jesteś sexy, pomylisz ogniska,
wypad.

V.

30. Data: 2017-01-13 20:31:23

Od: "Pajdak" <a...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

> Polski Lwów do Macierzy!

A co z Gdanskiem i Wrocławiem? ;-)))

--
Lepudruk

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.