Re: Pantograf w szafie

Data: 2010-11-29 14:28:46
Temat: Re: Pantograf w szafie
Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Olo'
Wpis z dnia 29-11-2010:

> Witam, otóż od kilku dni jestem użytkownikiem szafy z pantografem (60 cm
> długości - jeśli ma znaczenie)

Ma znaczenie - 10 cm długości będzie znacznie bardziej wytrzymały na
zginanie, niż taki, który ma 5 metrów.

> Wiem, można wieszać, aż coś nie pęknie, ale ja bym chciał tak
> orientacyjnie, czy to tylko na jedną koszulę czy jak będzie potrzeba to
> worek ziemniaków też wytrzyma. Proszę o porady tych co to mają i użytkują.

Przeginasz raz w jedną raz w drugą stronę - jedną koszulę wytrzyma na pewno
- przecież to wieszak na ubrania.
A po cholerę chcesz wieszać worek ziemnieaków w szafie, to naprawdę nie mam
pojęcia.
Albo używaj tego normalnie, zgodnie z przeznaczeniem, albo napisz w tej
sprawie maila do producenta - jakichś jego technolog na produkcji powienien
wiedzieć, ile to wytrzyma.
Musisz mu tylko podać, czy będziesz obciążał równomiernie koszulami, czy
punktowo worekiem z ziemniakami, czy mozę jakimiś kombinacjami obciążeń.

Więcej tutaj http://www.matthewz.republika.pl/wyt10.htm

--
TomaSz.