Paphiopedilum nie chce kwitnąć :(((

1. Data: 2006-02-17 11:10:38

Temat: Paphiopedilum nie chce kwitnąć :(((
Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam jakąś fajną hybrydę Paphiopedilum, która u mnie jeszcze nie kwitła ...
Mam ją już około roku. Roślina jest duża. Jak mogę ją zmusić do kwitnienia??
Może musze jej coś zaśpiewać ??:P

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2006-02-17 11:23:52

Temat: Re: Paphiopedilum nie chce kwitnąć :(((
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:004301c633b2$acdb8260$0b00000a@biggest Stach Czarnecki
<s...@w...pl> napisał(a):

> Mam jakąś fajną hybrydę Paphiopedilum, która u mnie jeszcze nie
> kwitła ... Mam ją już około roku. Roślina jest duża. Jak mogę ją
> zmusić do kwitnienia?? Może musze jej coś zaśpiewać ??:P

Hejka. Stachu, spróbuj swojej hybrydzie zaśpiewać arię Królowej Nocy z
"Czarodziejskiego Fletu" :-)
Pozdrawiam koloraturowo Ja...cki

3. Data: 2006-02-17 22:43:40

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Stachu, spróbuj swojej hybrydzie zaśpiewać arię Królowej Nocy z
> "Czarodziejskiego Fletu" :-)
yyyy ... Może lepiej nie :D
Chyba ładnej wygląda jak żyje ta moja hybryda :D

Pozdrawiam
Stach

dalie kaktusowe czerwone
Tunbergia