Papierosy kontra e-papierosy

121. Data: 2010-11-26 22:13:05

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

news:4cf03079$0$22798$65785112@news.neostrada.pl...

[...]
> Pytanie - dlaczego żona nie czyta? (jeśli faktycznie nie czyta, a jeśli
> czyta, to może i w pysk daje)
[...]

Idzie sobie zapalić.

P.

122. Data: 2010-11-26 22:17:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
a.pl...

========================

---------

> [...]
> Czyli- nieporozumienie. Przeczytaj proszę, co napisałem- albo wyobraź
> sobie taką sytuację: palisz, a mąż by chciał, żebyś przestała. To jest
> nałóg. Redart pisze o zasmradzaniu mieszkania- ale mam nadzieję, że
> bardziej mu zależy na wyrwaniu żony z nałogu. Wyobraź sobie, że to Ty
> palisz- i Twój mąż prosi Cię, żebyś nie paliła- i pyta się, czy on mógłby
> coś zrobić, żebyś przestała palić? Oczywiście rozumie, że to trudne- i
> dlatego proponuje, że jeśli nie jesteś w stanie po prostu rzucić tego z
> dnia na dzień- no to może przerzucisz się na e-papierosy?

nie wiem, nie palę papierosów ;)
gdybym nie chciała tego zrobić, dla niego, bo on nie lubi, albo dla siebie,
bo mi zależy, to niewiele bym miała nadziei na wszelkie pomysły. To znaczy,
że może bym spróbowała
Ale gdyby mi chciał kupić futro, by mnie zmobilizować, to nie czułabym się
dobrze jako żona tego pana

OK- skoro tak twierdzisz. Jednak wiele żon pewno poczuło by się
tym...zdopingowane. Czyż to nie dowód troski męża?

dlaczego myślisz, że nie potrafię czytać,
bo jestem blondynką?
A skąd miałbym to wiedzieć? Ty i Qra to chyba najbardziej anonimowe persony
tej grupy:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

123. Data: 2010-11-26 22:17:54

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Pytanie - dlaczego żona nie czyta? (jeśli faktycznie nie czyta, a jeśli
> czyta, to może i w pysk daje)
> Może to jakieś wzajemne niezrozumienie swoich potrzeb, a nie tylko
> jednostronne?

Pytałem jak Ty byś zareagowała, choć chyba właśnie odczytałaś tą
sytuacje empatyczne i mam tego poniekąd obraz ;)

> Jasne, geniuszu.
>
> Ewa

Gdybyś nie zwróciła uwagi, to Veronika sporo informacji stąd przepuszcza
przez swój aparat emocjonalny i stąd poniekąd emocjonalne zabarwienie
jej odpowiedzi.
Z tego co zaobserwowałem, to jest raczej typowe u kobiet.

Frank Einstein

124. Data: 2010-11-26 22:19:18

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> odpowiedzi.
> Z tego co zaobserwowałem, to jest raczej typowe u kobiet.

Od dawna obserwujesz kobiety?

P.

125. Data: 2010-11-26 22:23:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Pierwsi będą ostatnimi. I odwrotnie.
> ;)
> Ewa

Ale to dopiero w 2012 - i nie na 100%.

pozdrawiam
vonBraun
;)

126. Data: 2010-11-26 22:24:09

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Frank Einstein" <f...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:icpbmm$bt2$1@inews.gazeta.pl...
>
> [...]
>
> Od dawna obserwujesz kobiety?
>
> P.

Takie ukierunkowane na konkretne zachowania czy sytuacje obserwacje
to mam od kilku lat. Może z 10.

Frank Einstein

127. Data: 2010-11-26 22:26:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-26 23:17, Frank Einstein pisze:

> Gdybyś nie zwróciła uwagi, to Veronika sporo informacji stąd przepuszcza
> przez swój aparat emocjonalny i stąd poniekąd emocjonalne zabarwienie
> jej odpowiedzi.

Po tym co napisała o swoich rzekomych eksperymentach, zaczynam w to
jednak wątpić.

> Z tego co zaobserwowałem, to jest raczej typowe u kobiet.

Specjalista się znalazł.

Ewa

128. Data: 2010-11-26 22:28:32

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========================

---------

====================

> [...]
>
> OK- skoro tak twierdzisz. Jednak wiele żon pewno poczuło by się
> tym...zdopingowane. Czyż to nie dowód troski męża?

Ty się tak troszczysz o żonę?
i uważasz, że to normalne?

> dlaczego myślisz, że nie potrafię czytać,
> bo jestem blondynką?
> A skąd miałbym to wiedzieć? Ty i Qra to chyba najbardziej anonimowe
> [...]
a wiesz dlaczego napisałeś mi: "Czyli- nieporozumienie. Przeczytaj proszę,
co napisałem"
?

kiwiko

129. Data: 2010-11-26 22:31:50

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank Einstein wrote:

> Tak z ciekawości zapytam, bo nie bardzo mogłem znaleźć jasny opis
> w internecie - czy te e-papierosy dozują jakiś płyn smakowy?
> Coś jak mleko zagęszczone w tubce?

Zawierają w sobie urządzenie grzejne i drobna metalową, pełną szczelin
siatkę/atomizer/ w której "rozpływa" się specjalny płyn. Płyn ten jest
podgrzewany elektrycznie dzięki małemu akumulatorowi i odparowywany.
Para daje efekt bardzo podobny do dymu tytoniowego ale bez substancji
smolistych - zawiera czystą nikotynę (niekoniecznie) + substancje
aromatyzujące - np. "na papierosowo" lub "na owocowo". Płyny można
róznie mieszać.
Wdycha się parę zamiast dymu. Płyn zawiera substancje powszechnie
używane w przemyśle spożywczym, ale dopasowane tak, aby para miała
podobny do dymu tytoniowego wygląd.

pozdrawiam
vonBraun

130. Data: 2010-11-26 22:34:24

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Po tym co napisała o swoich rzekomych eksperymentach, zaczynam w to
> jednak wątpić.

Nie pasuje Ci emocjonalna interakcja Veroniki jako logiczna
konsekwencja tych "eksperymentów", czy też intuicyjnie to,
że ta logiczna konsekwencja ma miejsce w przypadku naturalnie
nielogicznej kobiety? :-))

> Specjalista się znalazł.
>
> Ewa

Być może wychwytuję więcej zależności w zachowaniach innych niż
niektórzy są skłonni przyjąć ich do wiadomości ;)

Frank Einstein

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro