Paradontoza

1. Data: 2006-08-05 08:14:55

Temat: Paradontoza
Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o sprawdzone wskazówki odnośnie leczenia.

2. Data: 2006-08-05 08:23:11

Temat: Re: Paradontoza
Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o sprawdzone wskazówki odnośnie leczenia.

Niezły(a) jesteś :-) To tak jakby poprosić o "sprawdzone wskazówki" na
porost włosów...

Juanitos

3. Data: 2006-08-05 08:31:55

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o sprawdzone wskazówki odnośnie leczenia.

Paradontoza, to dosyć stara i nieaktualna nazwa zapaleń/chorób przyzębia. A
tych jest powornie dużo. I pomijając fakt, że nie napisałeś nic o sobie (wiek,
choroby, przyjmowane leki, od kiedy chorujesz, jak to się objawia i czy to w
ogóle jest "parodontoza" - kto to stwierdził), to nie ma w zasadzie żadnej
periodontopatii, która nie wymagałaby leczenia przez stomatologa - tego się na
własną ręke nie leczy.
Pzdr.
RR ;-)

4. Data: 2006-08-05 08:38:38

Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Niezły(a) jesteś :-) To tak jakby poprosić o "sprawdzone wskazówki" na
> porost włosów...

heh, dzięki:) Jak się uporam z paradontozą, wyślę Ci strzałko o cud metodę
na porost włosów.
Tak naprawdę to problem z osuwającymi się dziąsłami (we wsi gadają, że to
paradontoza) ma moja żona, wszystkie niezbędne informacje zaraz podam, tak
sobie tylko gdybałem, ze może jest jakiś wynalazek o którym nie wiem.
Pozdrawiam
Krzysiek

5. Data: 2006-08-05 10:32:59

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paradontoza) ma moja żona, wszystkie niezbędne informacje zaraz podam, tak
> sobie tylko gdybałem, ze może jest jakiś wynalazek o którym nie wiem.

Wbrew pozorom nie miałem zamiaru być złośliwy :-) Ponieważ znam problem,
więc raczej był to wyraz bezsilności wobec chorób przyzębia.

Pozdrawiam
Juanitos

6. Data: 2006-08-05 11:18:55

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paradontoza) ma moja żona, wszystkie niezbędne informacje zaraz podam, tak
> sobie tylko gdybałem, ze może jest jakiś wynalazek o którym nie wiem.

Doktorka moja wspominała, ze warto usuwać kamień z zębów, to pomaga
dziąsłom.

7. Data: 2006-08-05 12:29:06

Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zasadzie żadnej periodontopatii, która nie wymagałaby leczenia przez
> stomatologa - tego się na własną ręke nie leczy.

Rzecz ma się następująca, moja żona od 10 lat choruje na cukrzycę (4 x
dziennie insulina), wiek 34 lata, paradontoza została stwierdzona przez
stomatologa około 8 lat temu. Kamień nazębny usuwany jest systematycznie,
stosuje pasty np. meridol, lacalut, biodent oraz do płukania dentosept A,
żele do wcierania bajkadent i ostatnio maść carident. Objawy to opuchlizna,
stany ropne, osuwające się dziąsła, odsłonięte szyjki zębów.

8. Data: 2006-08-05 13:16:59

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wcierania bajkadent i ostatnio maść carident. Objawy to opuchlizna, stany
> ropne, osuwające się dziąsła, odsłonięte szyjki zębów.

Jezeli rzeczywiście jest to zap. przyzebia związane z cukrzycą (a jest to
niewątpliwie jedno z częstszych powiklań cukrzycy), to podstawowym leczeniem
jest leczenie cukrzycy. Jakiekolwiek zabiegi naprawcze będą miały sens dopiero
po uporaniu się z przyczyną...
Oczywiście usuwanie kamienia i stosowanie tych preparatów, które wymieniłes
jest jak najbardziej wskazane, ale nie zda się na nic, jezeli cukrzyca nie
bedzie wyrownana.
Zgloście sie do jakiegoś periodontologa (specjalisty zajmujacego się chorobami
przyzębia) i u niego szukajcie rozwiązania.
Pozdrawiam.
RR :-)

9. Data: 2006-08-05 18:19:59

Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zgloście sie do jakiegoś periodontologa (specjalisty zajmujacego się
> chorobami przyzębia) i u niego szukajcie rozwiązania.

Dzieki, to może ktoś wie, gdzie takiego specjaliste znajde we Wrocławiu??
Pozdrawiam
Krzysiek

10. Data: 2006-08-08 14:56:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"severin" <s...@w...pl> wrote in message
> Proszę o sprawdzone wskazówki odnośnie leczenia.

glabokie czyszczenia, niekiedy przy duzych kieszonkach
przyzebnych leczenie chirurgiczne, wizyty u stomataloga na
czyszczenia/podtrzymanie zwykle co 3 miesiace,antybiotykoterapia,
ogolna czy tez lokalna, jesli nie ma
poprawy albo stan wymaga leczenia chirurgicznego -wizyta u periodontologa.
plus kontrola cukrzycy.

iwon(k)a

seks analny i lewatywa w ciązy
profil ust
Dziecięce idiopatyczne zapalenie stawów
Mimo setek prób i licznych szkoleń nie umiem zakładac soczewek kontaktowych
zywotnosc plemnikow