Paranauki

1. Data: 2013-09-22 12:04:22

Temat: Paranauki
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co decyduje o atrakcyjnosci (dla niektorych) tej "szkoly" opisu
rzeczywistosci?

Czy chodzi o to, ze sa z boku nauki i stanowia wymarzona, tajemnicza wiedze
dostepna jedynie czarnoksieznikom z bajek (bo skoro ogladamy bajki to jest
cos w nich atrakcyjnego)?

Czy moze o zwykle ominiecie wlasnych niedostatkow intelektualnych (badz
lenistwa) nie pozwalajacych wziac sie za twarda nauke (wymaga znacznie
wiecej umiejetnosci i wysilku niz to typowe dla paranuki blablabla z palca
wyssane)?

Jak to jest?

2. Data: 2013-09-22 12:07:49

Temat: Re: Paranauki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Sep 2013 12:04:22 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> lenistwa) nie pozwalajacych wziac sie za twarda nauke (wymaga znacznie
> wiecej umiejetnosci i wysilku niz to typowe dla paranuki blablabla z palca

Za mało masz twardej nauki, więc nie zrozumiesz.

3. Data: 2013-09-22 13:09:20

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lenistwa) nie pozwalajacych wziac sie za twarda nauke (wymaga znacznie
> wiecej umiejetnosci i wysilku niz to typowe dla paranuki blablabla z palca

IXi
<<Za mało masz twardej nauki, więc nie zrozumiesz.>>

Dębski
<<Można czegoś nie przyjąć,
mimo że wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują, że to coś to
czysta prawda .. >>

Hanka
<<
Hehe, no przeciez masz reakcje.
Se zinterpretuj, czemu takie i kto co planowal :)

i ja skromnie zapytałem:
Co wyznawca "twardej nauki" robi tu na tej grupie ?
(odpowiedź - tępie resztki życia mnie nie przekonała)

Napisze Ci tak :
Paranauka - to etykietka przyklajana przez
osoby zbyt leniwe by lub bojące się samdzielnie
myśleć - poglądom niezgodnym z ich przekonaniami.
Coś co im nie pasuje do ich swiatopoglądu
(w miare bezpiecznego i sprawdzonego ich zdaniem
obrazu rzeczywistości) zostaje odrzucone
i zdyskredytowne taką etykietką.

W istocie nie różnisz się od Globa
"myślisz", ze wmawianie sobie
iż coś jest be - sprawi że tak sie stanie.
Coś ( niepewnosć) Ci jednak każe
szukac potwierdzenia u innych.
Podświadmie czujesz -że mozesz
się mylić - ale jeszcze tej mysli
nie dopuszczasz do świadmości.
Uprawiasz magie ( znaczy para naukę)
w walce z tą pozorną paranauką
- no niestety :)))))

ps.
odruchy bezwarunkowe typu "ziew"
nie bedą zaskoczeniem :))))

4. Data: 2013-09-22 13:16:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Sep 2013 13:09:20 +0200, kali napisał(a):

> W istocie nie różnisz się od Globa
> "myślisz", ze wmawianie sobie
> iż coś jest be - sprawi że tak sie stanie.
> [...]

:-)

5. Data: 2013-09-22 14:22:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

>ps.
>odruchy bezwarunkowe typu "ziew"
>nie bedą zaskoczeniem :))))

ok, pląk

6. Data: 2013-09-22 14:33:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Sep 2013 14:22:32 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> ok, pląk

To się nazywa oporność... na twardą naukę 33333-]

7. Data: 2013-09-22 14:47:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 września 2013 13:09:20 UTC+2 użytkownik kali napisał:

> W istocie nie różnisz się od Globa
> "myślisz", ze wmawianie sobie
> iż coś jest be - sprawi że tak sie stanie.
> [...]

O.
Czyzbys robil konkurencje Chironowi? :)

[Chironie nie obraz sie przypadkiem ;)]

8. Data: 2013-09-22 15:00:37

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 września 2013 14:33:26 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> To się nazywa oporność... na twardą naukę 33333-]

a jaka to jest "mientka" nuka?

9. Data: 2013-09-22 15:11:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>O.
>Czyzbys robil konkurencje Chironowi? :)

>[Chironie nie obraz sie przypadkiem ;)]

nonienonienonienonienonienonie

kalejowi znow uda sie zboczyc watek na pierdy - "paranauka to to nie para
nauka, a nauka to para nauka, a ty jestes glob", a potem tlumaczenie sie z
tlumaczenia sie

Wroooc!!!

Co w temacie? Co stanowi o atrakcyjnosci paranauki?

10. Data: 2013-09-22 15:13:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Sep 2013 06:00:37 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> a jaka to jest "mientka" nuka?

Nauka? Mientka? No - para (czyt. wg Ghostka) 333-)

Dwa niusy, podobno mamy równość wobec prawa
Pisowców nie lubię.
Let's try again
Statystyka bierzaca
No właśnie