Paranauki

51. Data: 2013-09-23 01:06:48

Temat: Re: Paranauki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli w ogole jakakolwiek dyskusja miedzy osobami wierzacymi i watpiacymi jest
mozliwa :)

A teraz juz naprawde pa :)*

Dlatego nauka nie zajmuje się istnieniem boga i jego problemami bo jest to
irracjonalizm czyli wiara, przekonanie, a nie wniosek na zasadzie prób i błędów.
Ale nauka może pokazywać jak przekonanie wpływa na osobe i tak po badaniu ogień i
ręka -ogień parzy, mamy wniosek przyczynowy -poparzenia. A przekonanie przyjmuje się
bez tych dowodów i jeśli ktoś wierzy że nie parzy, jest to tylko przekonaniem.
Religia z pokolenia na pokolenia uczy że ogień nie parzy, bo jest to tylko
przekonanie. Dlatego katolików określa się bezrozumnymi bo nie potrafią dostrzec do
czego ich przekonanie prowadzi, tylko są raz na zawsze jedynie przekonani, czyli brak
krytycyzmu do przekonania, bo głowa zamknięta na łączenie faktów.

52. Data: 2013-09-23 01:19:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I teraz dalej jeśli wiadomo że wszystkie przekonania kościoła są szkodliwe co
udowodniono na zasadzie do czego doprowadza przekonanie, to mamy ludzi bazujących
tylko na przekonaniu, odrzucających fakty do czego ono prowadzi i tak jeden poparzony
drugi, trzeci itd. To taki Chirek nadal jest przekonany że przekonanie jest słuszne a
fakty które obserwuje czyli poparzenia to żydzi, komuniści, liberałowie i poparzonych
liczba rośnie bo są przekonani że przekonanie jest słuszne, a poparzenia to więcej
żydów, więcej komunistów, więcej liberał. Aż dochodzi do wzajemnych mordów katolików
między sobą bo on spiskuje z żydami i twierdzi że poparzenia to przez ogien który
przecież nie parzy tak w bibli napisano że nie parzy. Brak rozumu, czyli śmierć
mózgowa w skrócie Zombie.

53. Data: 2013-09-23 07:43:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i dokładnie tak napisałem Hani:-)

Pewnie za kilkaset lat jako i kopernikanska teoria Bog i rozum bozy beda
prawda naukowa. Zaraz, ale czy to juz kiedys nie bylo? W dodatku w opozycji
do kopernika, galileusza itp?

54. Data: 2013-09-23 09:27:53

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 września 2013 07:43:13 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]

> prawda naukowa. Zaraz, ale czy to juz kiedys nie bylo? W dodatku w opozycji

ja sie pytam co to "rozum bozy"? samego tzw. "boga" zostawmy, jako ze zadne szkielko
ani oko nie dotknelo jeszcze boskosci w zadnym wymiarze!

55. Data: 2013-09-23 11:23:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 07:43:13 +0200, Ghost napisał(a):

> Bog i rozum bozy beda
> prawda naukowa. Zaraz, ale czy to juz kiedys nie bylo? W dodatku w opozycji
> do kopernika, galileusza itp?

Moźe jeszcze w opozycji do Darwina?
Oj TY niegramotny 333333-]

56. Data: 2013-09-23 17:16:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozum boży to przenienienie bóg ma rozum ja nie , więc to tatuś za dziecko wieczne
decyduje, dziecko jest posłuszne na wieczność.

57. Data: 2013-09-23 18:19:15

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 01:03:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i dokładnie tak napisałem Hani:-)

Oj, to ja "zacofana" i "opóźniona" jestem :) Nie zdążam z czytaniem
wszystkiego, tyle tego płodzicie ;) Coś przeczytam, odpowiem, a potem
czytam resztę i się okazuje, że ktoś już to napisał :)

M.

58. Data: 2013-09-23 18:19:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 00:22:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> A komu się zdaje?

No nie mnie :) Ale komuś pewnie tak, skoro...

> - niech wam się nie zdaje, że piszecie jakieś objawienia.

... sama napisałaś "o to chodzi" pod tą wypowiedzią Hanki :)

M.

59. Data: 2013-09-23 18:32:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 18:19:52 +0200, Fragile napisał(a):

> No nie mnie :) Ale komuś pewnie tak, skoro...

> ... sama napisałaś "o to chodzi" pod tą wypowiedzią Hanki :)

No właśnie - bo to była oczywistość.
Objawienia raczej nie bywają oczywiste...

60. Data: 2013-09-23 19:34:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Paranauka
> Przeczytaj Ty sobie, co to jest paranauka i nie imputuj więcej, że głupi
> Jasio z Koziej Wólki, który nie skończył podstawówki, może się zajmowac
> paranauką.

Pszeczytałam, wynika z tego, ze paranauka nie musi tszymać się nakowej
racjonalności, a więc moze nią zajmować się Jasio z Koziej Wólki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Dwa niusy, podobno mamy równość wobec prawa
Pisowców nie lubię.
Let's try again
Statystyka bierzaca
No właśnie