Paranauki

71. Data: 2013-09-24 11:24:47

Temat: Re: Paranauki
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Więc KTO ją zbudował? KTO je transportował,
> KTO projektował, produkował te ogromne ilości materiałów, KTO rzeźbił
> posągi ludzi, zwierząt- używając do tego takich maszyn, jak np zachowany z
> tamtych czasów pantograf, KTO...?

Vril-ya?

--
????
???

72. Data: 2013-09-24 14:53:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:l1rlov$h34$1@node1.news.atman.pl...

> Vril-ya?

No a jak ja Ci wyskakiwałem z panią Bławatski, to się mnie czepiałeś:-).
No ok- jednak według mnie- tak wygląda społeczeństwo, które osiągnęło nasz
poziom technologiczny, i nagle- ok.11 tysięcy lat wstecz...Bum! Coś się
stało- świat się "rozleciał"- pozostały niedobitki. Wyobraźmy sobie, że np
teraz- walnie w Ziemię potężna kometa. Wąż ognia oplata ziemię, pył
utrzymuje się setki lat przy powierzchni. Czy w niektórych miejscach ktoś
mógł ocaleć? Jest to możliwe. Zostało sporo "wysp", na których ocaleli
ludzie. Nieliczne enklawy zachowały przynajmniej częściowo zdolności
technologiczne. Ci potrafili jeszcze zejść pod ziemię- i na jednym z wejść
podziemnych zbudowali symbol, który wzbudza w ludziach wrażenie czegoś
zagadkowego, tajemniczego- przyciąga ich uwagę na tysiące lat. Jasnowidze w
różnych epokach będą widzieć bibliotekę- odpowiedź na pytania: skąd
przyszliśmy, dokąd zmierzamy- pod tym symbolem. Zagadkę, której rozwiązanie
zmieni ludzkość. Najpierw odczytując ją w młodości porzuci młodych bogów i
skłoni się olimpijskim, a u swego schyłku odnajdzie bibliotekę- list, który
tam zostawili nam poprzednicy. List, który- gdy zrozumiemy- być może
przetrwamy.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

73. Data: 2013-09-24 18:43:30

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aby skorzystać z paranauk trzeba poznać granice nauki i to, co się
> znajduje się poza tymi granicami."

"Paranauka ... część wiedzy....która....obejmuje pomysły i hipotezy nie
spełniające mocnej zasady racjonalności, tzn. nie posiadające odpowiedniego
uzasadnienia. W efekcie paranauka obejmuje wiedzę stojącą poza oficjalnym
nurtem naukowym, z których uczeni czerpią jednak pomysły i hipotezy robocze.
Paranauka stanowi swego rodzaju "przedsionek" wiedzy naukowej.(...)

Nie można właściwie ocenić parapsychologii narzędziami stosowanymi w
nauce..."

Paranauka istotnie różni się od pseudonauki obejmującej wiedzę irracjonalną
i pozorującą wiedzę naukową, np. poprzez używanie języka naukowego."

Jasio z Koziej Wólki nie musi używać języka naukowego, i wtedy nie uprawia
pseudonauki tylo paranaukę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Dwa niusy, podobno mamy równość wobec prawa
Pisowców nie lubię.
Let's try again
Statystyka bierzaca
No właśnie