Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
From: "defric" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Parapsychologia wytłumaczalna 2?
Date: Mon, 30 Jul 2001 13:41:18 +0200
Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
Lines: 46
Message-ID: <9k3gvo$ca2$1@h1.uw.edu.pl>
References: <9k35g3$b40$3@news.onet.pl> <9k39t0$7sp$1@h1.uw.edu.pl>
<3b652fa9$1@news.vogel.pl>
NNTP-Posting-Host: 70-moc-4.acn.waw.pl
X-Trace: h1.uw.edu.pl 996493112 12610 212.76.43.70 (30 Jul 2001 11:38:32 GMT)
X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
NNTP-Posting-Date: 30 Jul 2001 11:38:32 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:94757
Ukryj nagłówki
Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3b652fa9$1@news.vogel.pl...
> Ale to nie jest działanie podprogowe : (
*"Kariera reklamy podprogowej rozpoczęła się w roku 1957, kiedy to James
Vicary przekonał kino w Fort Lee, stan New Jersey, do wypróbowania nowego
podejścia w sprzedaży napojów i prażynek. W czasie projekcji filmu
wyświetlano przez trzy milisekundy (0,003 sekundy) co pięć sekund, na
przemian napisy Drink Coca-Cola i Hungry? Eat popcorn.
Widzowie nie zauważyli oczywiście niczego, ponieważ oko nie jest w stanie
wykryć tak krótko trwających obrazów. Rzekomo jednak zareagowali na reklamę,
ponieważ sprzedaż reklamowanych produktów wzrosła o 58% i 18%. "
a więc -
jest, tylko mało udolne :)
>
> Zatem wciąż nie parapsychologia : (
>
*ale dał nam do myślenia, skoro w jednej dwie rzeczy, to czemu nasz real nie
miałby się przecinać z innym? dwa, trzy, nie wiadomo ile przechodzących
przez siebie, nachodzących na siebie...
może - jak na obrazku eTaTy - z tych światów coś do nas, raz na jakiś czas,
przeziera - stąd doniesiania o zjawach...
> Pozdrawiam
* ja też
defric
--
d...@s...pl
d...@p...onet.pl
http://republika.pl/dorotafr/
gg dom: 962077
gg praca: 923307
|