Park na terenie po cmentarzu ewangelickim

91. Data: 2004-11-01 20:59:28

Temat: Re: Park na terenie po cmentarzu ewangelickim
Od: "Confetti" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpierw Elfir napisała:
> [...]
czas i bede multimilonerka :D
Co boletus z wlasciwym sobie wdziekiem skomentowal:
> Już lepiej nie wracaj.

Ja chcialabym w swoim imieniu dodac: alez w zadnym wypadku! Nigdy i
niegdzie, droga Elfir, nie odchodz:-) Nie jestem jedyna osoba na tej grupie,
ktora bardzo sobie ceni i lubi Twoje fachowe uwagi, przekazywane w czytelny
sposob. Swoja wiedza dzielisz sie chetnie, nie przyczyniajac sie do
kompleksow nowicjuszy. Serdecznie Cie pozdrawiam, Ula z Gdyni

92. Data: 2004-11-01 21:23:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie Cie pozdrawiam, Ula z Gdyni

A jeśli jeszcze raz Boletus Cię będzie gnębił dopakujemy Go do puszki
Pandory i podrzucimy do kolejnej bajki ;-)

Serdecznie Miłka

93. Data: 2004-11-01 22:23:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli jeszcze raz Boletus Cię będzie gnębił dopakujemy Go do puszki
> Pandory i podrzucimy do kolejnej bajki ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Jeśli latarenka czerwona zresztą splajtuje
na powrót w słup soli zaczaruję !

Pozdrawia Don Luciano

94. Data: 2004-11-02 07:44:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

| Jeśli latarenka czerwona zresztą splajtuje
| na powrót w słup soli zaczaruję !
|
| Pozdrawia Don Luciano

Następna bajka stanowczo wierszem;-)

Pozdrawiam, Basia.

95. Data: 2004-11-02 09:10:00

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> "Karolina Cianciara" <p...@n...chce.spamu> wrote in message

> Wbrew pozorom moja odpowiedz byla przemyslana. Czy ktokolwiek
> probowal na serio znalezc potomkow wypedzonych luteranow? Zadne
> zdjecia nie zachowaly sie w Niemczech? Niestety widze w tym element
> "walki o polskosc Opolszczyzny" :-(
>
> W tej chwili sam szukam wiadomosci o swoich przodkach, ktorzy mieszkali
> na Podolu. I to nie 70, ale dwa razy wiecej lat temu.

staram sie zrozumiec sens grzebania w przodkach
poza odkryciem blekitnej krwi (spadek, albo krolestwo! ;) albo zwykla
ciekawoscia nie znalazlem zadnego argumentu ktory by mnie sklonil do tego
Jestem ciekaw, co ciebie do tego sklonilo?
Marx

96. Data: 2004-11-02 13:59:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Confetti" <c...@o...pl> wrote in message

> czas i bede multimilonerka :D
> Co boletus z wlasciwym sobie wdziekiem skomentowal:
>
> Ja chcialabym w swoim imieniu dodac: alez w zadnym wypadku! Nigdy i
> niegdzie, droga Elfir, nie odchodz:-)

Zwlaszcza na tamten swiat!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

97. Data: 2004-11-02 14:05:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> [...]
> ciekawoscia nie znalazlem zadnego argumentu ktory by mnie sklonil do tego
> Jestem ciekaw, co ciebie do tego sklonilo?

Po prostu do tego trzeba dorosnac.

Pozdrowienia,
Michal

98. Data: 2004-11-02 20:12:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cm7it5$lel$2@news2.ipartners.pl Marx
<m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał(a):

> [...]
> poza odkryciem blekitnej krwi (spadek, albo krolestwo! ;) albo zwykla
> ciekawoscia nie znalazlem zadnego argumentu ktory by mnie sklonil do

Hejka. " Osadzenie w tradycji jest rzeczą ważną, bezcenną... Nie
można tracić kontaktu z duchami przeszłości. Bez tego człowiek
spada..." To słowa Witolda Lutosławskiego z filmu "Owoc natchnienia"
Pozdrawiam ezoterycznie Ja...cki

99. Data: 2004-11-05 12:44:19

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał

> [...]
> ciekawoscia nie znalazlem zadnego argumentu ktory by mnie sklonil do tego
> Jestem ciekaw, co ciebie do tego sklonilo?
Moja córka podobnie jak ja jest jedynaczką. Kontakty rodzinne od czasow
mojego dzieciństwa bardzo się rozluźniły i dorastając nie znała nikogo
rówieśnego sobie z bliskiej rodziny. Pasja jednego z krewnych i moja
doprowadziły, że arkusz naszego drzewa genealogicznego ma przeszlo 1,5 m
dlugości i Ania jest siódmym pokoleniem, które potrafiliśmy znaleźć. Dzięki
temu poznała całkiem dużą grupkę kuzynostwa w jej wieku, rozmaite historyjki
z o osobach w rodzinie. I nawet jeśli w naszej rodzinie nie było pururatów i
innych dostojników to były osoby, które zginęły za Polskę i były uczciwe i
prawe. Ale byli również wariaci i rozpustnicy:) Jestem przekonana, że
świadomość tego jest cenna. Trudno mi nie używać górnolotnych zwrotów i
wyrazić to co czuję. Mam świadomość, że bardzo latwo obśmiać to co
napisałam, ale serdecznie Ci życzę abyś dojrzał sens "grzebania się w
przodkach" zanim się zestarzejesz.
Pozdrawiam serdecznie
Gabi

100. Data: 2004-11-05 13:08:51

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

Mam świadomość, że bardzo latwo obśmiać to co
> napisałam,

Nic śmiesznego nie widzę co najwyżej powód do zadumy.

> ale serdecznie Ci życzę abyś dojrzał sens "grzebania się w
> przodkach" zanim się zestarzejesz.

Na to bym nie liczył. Niektórzy są .........inaczej.
A może jaki nick taki serca pik, pik

> Pozdrawiam serdecznie
> Gabi

Równie serdecznie