Park na terenie po cmentarzu ewangelickim

41. Data: 2004-10-29 22:13:00

Temat: Re: Park na terenie po cmentarzu ewangelickim
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze będą obrywać jesienią jarzębiny czy lilaki, otwierając taki
>
> Pozdrawiam TeresaR

Ani jarzębiny ani lilaków nie schowasz do torby.

A drobne kwiatki mają swój niepowtarzalny urok i adekwatną do miejsca
wrodzoną skromność. Zdecydwoanie stawiam na anemone nemorosa.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

42. Data: 2004-10-29 22:20:48

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Teresa

> sprawdzi
> kwiat cięty i
> >

> Równie dobrze będą obrywać jesienią jarzębiny czy lilaki,
> otwierając taki
> park trzeba się liczyć z tym, że zawsze znajdzie ktoś komu
> przyjdzie ochota
> na zrywanie kwiatów ,od tego się nie obronisz;-}
>
> Pozdrawiam TeresaR

Pójdźcie na kompromis, proponuję Anemone canadensis :-)
:-) Bogusław

43. Data: 2004-10-29 22:25:41

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się
> Pozdrawiam TeresaR

No dobra, jedno ustalone... co tam dalej mamy?

;-)

44. Data: 2004-10-29 23:02:25

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:clud45$sra$1@atlantis.news.tpi.pl...

45. Data: 2004-10-29 23:17:57

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cluf8k$7ei$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A drobne kwiatki mają swój niepowtarzalny urok i adekwatną do miejsca
> wrodzoną skromność. Zdecydwoanie stawiam na anemone nemorosa.

Zgadzam się z Tobą może być i zawilec gajowy ,tyle że ma drobniejsze
kwiatki, ale osiągnięcie to samo,czysta biel.

Pozdrawiam TeresaR

46. Data: 2004-10-29 23:57:09

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> posadzonych w
> [...]
>
> Całkiem niedawno znalazłem informację na ang. stronach ogrodniczych www,
> że rododendrony lubią wystawę wschodnią.
> To znaczy pełne słońce do południa a potem półcień lub nawet pełne
> zacienienie.
> I ... wychodzi mi na to, ze ten ktoś ma całkowitą rację.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
>
> ---

U nas rododendrony rosna dziko po lasach. I z tego, co zauwazylam, lubia
byc na brzegach lasow wzdluz drogi (bez wzgledu na kierunek, kwotna rownie
upojnie po obu stronach drogi) , na brzegach otwartych polan, zawsze blisko
iglastych drzew. Naokolo nich rosna czarne jagody, paprocie, Gaultheria
shallon, Berberis aquifolium, i zatrzesienie innych malych zielonych, ktore
maja przedziwne nazwy, jak kinnikkinnik (Arctostaphylos uva-ursi). Podloze
jest bardzo kwasne.
Magdalena Bassett

47. Data: 2004-10-30 01:28:59

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>

> Chyba nie załapałeś o co chodzi.

Chyba jednak załapałem.
Jeśli ktoś pisze, że woli dbać o żywych niż o zmarłych to daje mi to wiele
do myślenia...
Zmarłym należy się choć odrobina szacunku.
W mojej 'letniskowej' wsi, odnowiono właśnie cmentarz z 1915 roku (walki na
wzgórzu Pustki).
A mogli zalesić i zajechać kombajnem. Żeby były grzybki i żywi mogli sobie
pozbierać.
To, jak wygląda ten cmentarz, z którego chcą zrobić "park" uwłacza zresztą
godności ludzkiej, widać to z szosy.
Analogicznie, powinniśmy pozwolić zrobić Ukraińcom na cmentarzu Orląt
parking.
Przyda się żywym i ich Ładom.

Moon

48. Data: 2004-10-30 05:35:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godności ludzkiej, widać to z szosy.
> Analogicznie, powinniśmy pozwolić zrobić Ukraińcom na cmentarzu Orląt

Oj Moon, tyle lat występujesz na tej grupie
i jeszcze nie wiesz, że większość występujących
tutaj osób ateiści, komuniści, itp. sw........ .

Pozdrawia z samego rana boletus

49. Data: 2004-10-30 07:30:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
ktore
| maja przedziwne nazwy, jak kinnikkinnik (Arctostaphylos uva-ursi). Podloze

Magdaleno, rozwiązałaś zagadkę, która mnie męczyła od szczenięcych lat - ten
kinnikkinnik to było jakieś indiańskie jedzenie, suszony jagody bodaj. A to
poczciwa mącznica:-) [tłumaczy rozstrzelać]

Pozdrawiam, Basia.

50. Data: 2004-10-30 07:32:27

Temat: Re: Park na terenie po cmentarzu ewangelickim->OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

| Chyba jednak załapałem.
| Jeśli ktoś pisze, że woli dbać o żywych niż o zmarłych to daje mi to wiele
| do myślenia...

Podpowiem, że preferuję kremację:-)

Pozdrawiam, Basia.

Orchidea