Park osiedlowy

1. Data: 2000-03-09 10:08:03

Temat: Park osiedlowy
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc...
Poszukuje wytycznych , projektow, adresow www, tytulow ksiazek , czegos co
pomogloby mi rozwiazac maly park osiedlowy w dyplomowym projekcie z
dziedziny urbanistyki. Ma to byc taki "ladny" dodatek do calej pracy
obejmujacy plac zabaw dzieci, maly park i maly skwerek. Będę wdzięczna za
każdą informację.
Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2000-03-09 16:16:15

Temat: Re: Park osiedlowy
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziedziny urbanistyki. Ma to byc taki "ladny" dodatek do calej pracy
> obejmujacy plac zabaw dzieci, maly park i maly skwerek. Będę wdzięczna za

Przepraszam, ale > Poszukuje wytycznych < nadal mi się źle kojarzy.
pozdrawiam, jerz

Maly park osiedlowy
gardenia
Ostrokrzew - przepraszam