Partnerzy osób niepełnosprawnych

21. Data: 2008-01-29 13:16:08

Temat: Re: Partnerzy osób niepełnosprawnych
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
wiadomości news:fnisrp.1sc.1@beczka.prochu...
> "SlawcioD" news:fnd6q4$gs5$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jaki z tego wniosek? - córeczka i synek pochodzili z "toksycznych rodzin",
> gdzie rodzice nie przekazali swoim pociechom odpowiednich wzorców :)

Niekoniecznie toksycznych. Być może tylko umiejscowionych w innym kręgu
kulturowym.
Pamiętaj, że nikt nie ma monopolu na jedynie słuszne wzorce.

LM

22. Data: 2008-01-29 13:16:43

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kwestia dojrzalosci partnera on.
>
> pozdrawiam
> SlawcioD

Nie - kwestia dojrzałości OBU partnerów, choć faktycznie - kto wie czy tego
ON nie bardziej

LM

23. Data: 2008-01-29 13:46:07

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
wiadomości news:fnisq7.17g.1@beczka.prochu...
> "Romek" news:1246.000000b4.479a10c0@newsgate.onet.pl

> Zapewne się narażę znacznej części osób, ale ona jest wyssana z palca... -
> przynajmniej w Polsce.
> Odnoszę dziwne wrażenie, że niektórzy niepełnosprawni hełpią się swoją
> odmiennością. Zaś kiedy człowiek chce bardziej wniknąć w ich środowisko,
> nazwiązać znajomości zaczynają patrzeć na Ciebie jak na chore zjawisko,
> które ma w zamiarze tylko działać przeciwko nim...

/.../

Niestety, sam będąc ON, zgodzę się z Tobą, że bardzo często tak to wygląda.

ON chcieliby być traktowani tak samo wtedy, gdy to im jest wygodne (np. w
towarzystwie ;-) ), a zupełnie inaczej, wtedy gdy to daje im jakieś
przywileje ;-)

To trochę tak jak z kobietami - na codzień wrzeszczą, że chcą
równouprawnienia, a jak zaczniesz to egzekwować, to Cię zwyzywają od chamów
;-)

LM

24. Data: 2008-01-29 13:47:47

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:fnir6m$ned$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> A ja powiem tak, to wcale nie powinno mieć znaczenia !!!
> Jeżeli w związku jest miłość, przyjaźń, szacunek i *otwartość* to nie
> zależne jest to jaki z jakim się zwiąże. Po prostu liczy się to co łączy.
> Reszta jest do rozwiązania :-)
>

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Trochę się Jacku rozpędziłeś. To MA znaczenie, czasem nawet duże. Ale, jak

25. Data: 2008-01-29 13:48:22

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
wiadomości news:fnkrp9.13c.1@beczka.prochu...
> "Jacek Kruszniewski" news:fnk56q$j19$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Zgadza się, tyle że dla niektórych świadomość czasu jaki będą musieli na
> poświęci jest skuteczną barierą by nawet zaczynać się w to wszystko bawić
> :)

Pytanie zatem, czy takie osoby zasługują na ten związek ;-)

LM

26. Data: 2008-01-29 13:50:11

Temat: Re: [OT] Re: Partnerzy osób niepełnosprawnych
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
wiadomości news:fnnc2j.160.1@beczka.prochu...
> [...]
> ktoś
> nad nimi się użala, traktuje ich niepełnosprawność jako swoistego rodzaju
> namaszczeście, które dodaje im "wyjątkowości". Kiedy natomiast chcesz
> traktować ich normalnie usłyszysz, że jesteś wrogiem integracji... :/
> Zadaje
> sobie w związku z tym pytanie czy to ja nie dorosłem do integracji, która
> dla mnie jest traktowaniem niepełnosprawnych nie jak złotego jajka tylko
> ludzi równych nam - pełnosprawnym? W końcu tyle razy można usłyszeć, że
> więcej nas łączy niż dzieli - czy aby tylko nie w treściach sloganów i

Wiesz - człowiek (także ON) jest tak skonstruowany, że zwykle:

- lubi być wyjątkowy
- lubi mieć przywileje
- lubi wszystko interpretować w sposób, który daje mu maksimum korzyści

I wszystko jasne ;-)

LM

27. Data: 2008-01-29 15:18:58

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM" news:fnnb07$b6n$1@mx1.internetia.pl

> Wiesz - człowiek (także ON) jest tak skonstruowany, że zwykle:
> - lubi być wyjątkowy
> - lubi mieć przywileje
> - lubi wszystko interpretować w sposób, który daje mu maksimum korzyści

Ja to staram się zrozumieć - jednak mój malutki umysł nie jest w stanie
zaakcetować sprzeczności z jakimi się stykam w kontatkach z ON :)

> I wszystko jasne ;-)

Jak najbardziej :)

28. Data: 2008-01-29 15:21:07

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM"news:fnnasm$2dr$1@mx1.internetia.pl

> Pytanie zatem, czy takie osoby zasługują na ten związek ;-)

Zadajesz za trudne pytania :) A tak na poważnie to jeżeli kogoś się kocha to
jest się w stanie dla tej osoby zrobić wiele - teraz jednak otwiera się
szerokie pole do dyskusji gdzie jest to "wiele", jak można określić jego
granice? :)

29. Data: 2008-01-29 15:22:07

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM" news:fnnaoe$t0b$1@mx1.internetia.pl

> [...]
> To trochę tak jak z kobietami - na codzień wrzeszczą, że chcą
> równouprawnienia, a jak zaczniesz to egzekwować, to Cię zwyzywają od

Lepiej tego nie mogłeś Leszku określić :)

30. Data: 2008-01-29 15:23:11

Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM" news:fnn908$vc2$1@mx1.internetia.pl

> Niekoniecznie toksycznych. Być może tylko umiejscowionych w innym kręgu
> kulturowym.
> Pamiętaj, że nikt nie ma monopolu na jedynie słuszne wzorce.

Powiedz to mamusiom i tatusiom, które uważają, że są jedynymi osobami na tym
ziemskim padole, które mają słuszny patent na szczęście swojego dziecka.

Program student - pytanko
Czy można blokować "kopertę" ? - naprawdę nikt się z tym nie spotkał ?
mowa na tekst?
chyba zamówie call-girl
programy PFRON,u w 2008 roku