Party dla dzieci

1. Data: 2000-06-25 19:27:35

Temat: Party dla dzieci
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry Grupo!
Czy znacie jakies ciekawe przepisy na kolorowe potrawy dla dzieci, na
przyjecie urodzinowe?

Zdarzylo mi sie juz robic "grzybki" (na bananowym trzonku kapelusz, z
polowki brzoskwini) ale jakos inwencji brak na dalsze potrawy... Moja
Babcia na moja Komunie zrobila mi kiedys jeza, z tortu... Kolce z
migdalow... Place lizac. Niestety, przepis gdzies przepadl.....

Dzieki :-)
magda

1. Data: 2000-06-25 21:35:23

Temat: Re: Party dla dzieci
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk <m...@h...com> wrote in message
> [...]
| Babcia na moja Komunie zrobila mi kiedys jeza, z tortu... Kolce z
| migdalow... Place lizac. Niestety, przepis gdzies przepadl.....

Mnie mama kiedyś zrobiła tort w formie pociągu. Wagony i lok były z
rolad. IMHO niezły pomysł, bo rolady dość łatwo można dzielić na
wiele kawałków, lepiej niż tradycyjny.

1. Data: 2000-06-26 10:16:19

Temat: Odp: Party dla dzieci
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Dowolny tort - taki, jaki dzieci lubią najbardziej, albo inne ciasto
oblane lukrem lub czekolada - mozna ozdabiac lentilkami - ukladac dowolne
wzory, obrazki...
2. Ptasie mleczko z galaretki i sniezki (1 galaretka w polowie wody +
1sniezka ubita - wymieszac razem) do srodka wlozyc miekkie owoce sezonowe
lub z kompotu, inna galaretke pokrojona w kostke
3. Kolorowe kanapki - mozna zrobic zabawe w robienie kanapek - ser w
plasterkach, salate, warzywa wedliny poukladac na talerzach, kawalki bulki
paryskiej posmarowanej maslem - dzieciaki niech skomponuja kolorowe
kanapki - a potem niech je zjedza ze smakiem - takie wlasnorecznie
przyrzadzone smakuja najlepiej - mozna zrobic konkurs na najladniejsza
kanapke..

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@n...cybercity.dk...

1. Data: 2000-06-26 12:27:51

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Babcia na moja Komunie zrobila mi kiedys jeza, z tortu... Kolce z
> migdalow... Place lizac. Niestety, przepis gdzies przepadl.....

Jak bylem maly, to mialem ksiazeczke "Kuchnia mojej mamy" czy jakos tak.
Bylo tam full takich dzieciecych przepisow. Nie pamietam szczegolow, ale np:

- masa z twarogu z cukrem waniliowym (i costam jeczez pewnie do smaku) i
z tego ulepione balwanki (oczka, nosy i miotly z czego sie da)

- rowniez masa serowa, tylko na pikantno/slono uzyta jako zaprawa do
zbudowania domku z krakersow (plot ze slonych paluszkow, obok grzadka z
rozetkami z zodkiewek itp (moznaby to zrobic na serze i postawic obok tego
balwanka to bylby krajobraz zimowy :)

- na lisciach salaty lodki zrobione z polowki jajka na twardo, w ktore
sa wbite pionowo 2 wykalaczki i osadzony miedzy nimi zagiel z trojkatnego
plasterka zoltego sera

Wiecej nie pamietam, bo to daaawno bylo :(

Jader

1. Data: 2000-06-26 12:42:59

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote:
> Jak bylem maly, to mialem ksiazeczke "Kuchnia mojej mamy" czy jakos tak.
Kuchnia pełna cudów. Mam do tej pory [dzięki Ci Zuzanko :-)]

> Wiecej nie pamietam, bo to daaawno bylo :(
Były jeszcze bardzo dobre muchomory i doskonałe krasnoludki, jezioro
z galarety mięsnej, krokodyl z ogórka, kwiaty do budyniu, sałatka
z niczego... :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-06-26 13:28:40

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote in message
> [...]
> Były jeszcze bardzo dobre muchomory i doskonałe krasnoludki, jezioro
> z galarety mięsnej, krokodyl z ogórka, kwiaty do budyniu, sałatka
I jeszcze jamnik z parowek:-) Tez mialam ta swietna ksiazke.
Asia

1. Data: 2000-06-27 08:34:36

Od: "Aneta iedo" <A...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-27 15:14:06

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader <j...@p...com.pl> wrote:
> Jak bylem maly, to mialem ksiazeczke "Kuchnia mojej mamy" czy jakos tak.
Ja nadal "gdzieś" powinnam mieć....

> Wiecej nie pamietam, bo to daaawno bylo :(
Były jeszcze kanapki w kwiatki z kiełbasy i żółtego sera, z listkami z kwaszonego
ogórka, jezioro z galaretki wieprzowej z nenufarami z jajek i inne podobne....

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

Makłowicz i kasza krakowska?
Kakaowiec z jabłkami
Haslo
Cos z chiszczyzny