Pascha - chwalcie się - komu wyszła we właściwej konsystencji?

21. Data: 2007-04-12 17:40:51

Temat: Re: Pascha - chwalcie si - komu wysza we waciwej konsystencji?
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Apr 2007 18:16:04 +0100, Waćpanna lub waćpan Krysia Thompson,
w wiadomości <news:76qs13lbeshmucdj29hf65fdbgdg7bu087@4ax.com> zawarł, co
następuje:

> w sumie nie zrobilam kapusty tylko z dzieckiem jadlam puree
> kartoflane - dziecko bezzebne (wszystkie 4 zeby madrosci naraz
> poszly precz we wtorek...opuchnieta jest mocno i w sumie spedza
> dni na czekaniu czy juz moze wziac nastepny srodek przeciwbolowy
> i na sluchaniu mnie, ze NA PEWNO jutro juz bedzie lepiej....ech

Pociesz dziecko, poradź mu lody :) Dla mnie było to zbawienie.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

22. Data: 2007-04-12 21:30:25

Temat: Re: Pascha - chwalcie się - komu wyszła we właściwej konsystencji?
Od: "Krecia" <krecia[WYTNIJ.TO]84@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> To używasz czy nie używasz tego sera? Bo niewiem jak to rozumieć.
> Ania

Jak się bardzo upierasz to można powiedzieć, że tak. ;-)
Chodziło mi o to, że nie kupuję gotowego twarożku, tylko sama go robię -
pascha ma wtedy inny smak IMHO lepszy...

K :))

23. Data: 2007-04-12 23:12:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Apr 2007 19:40:51 +0200, Tatiana <y...@g...pl>
wrote:

> [...]
>następuje:

>Pociesz dziecko, poradź mu lody :) Dla mnie było to zbawienie.

juz leczniczo byly zapodane. Ciag dalszy jutro...pies przy tym
korzysta, bo kocha lody i MUSI tez dostac.

pierz
K.T. - starannie opakowana

24. Data: 2007-04-13 05:19:13

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2007 00:12:56 +0100, Waćpanna lub waćpan Krysia Thompson,
w wiadomości <news:j6ft139l03nm1mf4qt4ilbq6e3onoor8h5@4ax.com> zawarł, co
następuje:

> juz leczniczo byly zapodane. Ciag dalszy jutro...pies przy tym
> korzysta, bo kocha lody i MUSI tez dostac.

Wiem, mam dwa lodopsy :)

25. Data: 2007-05-16 14:03:00

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dziękuję pięknie za pełne zaangażowania odpowiedzi, podpowiedzi i całe
przepisy :)
Na pewno część przepisów wykorzystam sama (podpowiedzi przekażę koleżance).
Obiecuję zdać relację w przyszłym roku!

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia aka Fiona

naleśniki z mąki kasztanowej
Chwalę (poświątecznie)
Kolacja przy świecach
MOJE CREDO, CIENIASY
Trochę Oldield'a Wam w kuchni.... itp. :-)