Paski wybielające - informacja

1. Data: 2003-07-17 10:14:03

Temat: Paski wybielające - informacja
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze czesto gęsto były tu pytania o paski wybielające do zębów White
Streaps.
Czesto tez narzekano na wysoką cene - 150 zł.

Otóz, w Tesco jest własnei promocja - kosztują 59 zł.
Wiec jesliktos chcetny to juz wie gdzie sie udac :)

Miłego wybielania :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-17 11:15:00

Temat: Re: Paski wybielające - informacja
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 13:16:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mariola* skreślił te oto słowa:

> Poleciałabym ale cóż, to nie dla mnie, wypełnienia w jedynkach
> przeszkadzają:-(

No ja tez nie zamierzam kupowac, ale co mi szkodzi poinformowac... moze
komus sie przyda ta informacja :)

1. Data: 2003-07-17 11:16:49

Temat: Odp: Paski wybielające - informacja
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:148m46labuz3o$....@L...pyry.net...

> [...]
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 16603515

Poleciałabym ale cóż, to nie dla mnie, wypełnienia w jedynkach
Mariola

1. Data: 2003-07-17 11:37:52

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Otóz, w Tesco jest własnei promocja - kosztują 59 zł.
> Wiec jesliktos chcetny to juz wie gdzie sie udac :)

A ile sztuk w opakowaniu? I jakiej firmy? BlendaMed?

1. Data: 2003-07-17 11:41:39

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A ile sztuk w opakowaniu? I jakiej firmy? BlendaMed?

witam
> tyle sztuk ile w za normalna cenę.co do firmy to chyba BlendaMed chociaz
nie pamietam jakiej firmy sa White Streaps.
p.

1. Data: 2003-07-17 11:54:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 13:37:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Vei* skreślił te oto słowa:

> A ile sztuk w opakowaniu?

Nie wiem, ale wyglada to na normalne opakowanie.

> I jakiej firmy? BlendaMed?

Zgadza sie.
A są tez innych firm?

1. Data: 2003-07-17 12:12:24

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza sie.
> A są tez innych firm?

Skoro widzialas w Tesco, to kto wie, czy to nie produkt TESCO i opakowanie z
niebieskimi paskami. A tych produktow nie lubie odkad nadzialam sie na
margarynie - zjelczalej, obrzydliwej.

1. Data: 2003-07-17 12:12:52

Od: fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <148m46labuz3o$.dlg@Lia.pyry.net>, Lia24
@atusewywalamy.poczta.onet.pl says...

> [...]
>
> Otóz, w Tesco jest własnei promocja - kosztują 59 zł.
> Wiec jesliktos chcetny to juz wie gdzie sie udac :)

O, to super. A czy kazdy moze je stosowac? Czy tez raczej sa jakies
przeciwskazania?

..:: fabio

1. Data: 2003-07-17 12:16:00

Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> A ile sztuk w opakowaniu? I jakiej firmy? BlendaMed?

Wg inf. w gazetce reklamowej jest to opakowanie na 7-dniową kurację.
Opakowanie "normalne" to z tego co wiem jest na14 czy nawet 20 dni.
EMila

1. Data: 2003-07-17 12:20:43

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emila i Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Wg inf. w gazetce reklamowej jest to opakowanie na 7-dniową kurację.
> Opakowanie "normalne" to z tego co wiem jest na14 czy nawet 20 dni.

Pozdrawiam, Ela

Kosmetyki ze Stanow, co polecicie??
znowu;) fryzjer Krakow
zielony tusz