Pasmanteria - Wroclaw :)

1. Data: 2002-03-21 21:27:58

Temat: Pasmanteria - Wroclaw :)
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Udalo mi sie dzisiaj znalezc pasmenterie o ktorej ktos tu kiedys wspominal
- na ulicy Zielinskiego. Trudno mi ocenic czy jest tam tanio czy drogo i
czy wybor jest duzy czy maly, bo to moja pierwsza pasmanteria :) W kazdym
razie zwrocilam uwage na muline w kolorach metalicznych o ktorej byla tu
kilka razy mowa, tylko ze mowe to mi odjelo jak zobaczylam cene :) 4.5 za
jeden malutki moteczek mulinki !

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-21 22:37:04

Temat: Re: Pasmanteria - Wroclaw :)
Od: "gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moniko, a gdzie dokładnie to jest? Też słyszałam o tej pasmanterii, ale
jeszcze nie byłam. A kanwę tam mają?

A tak w ogóle to bardzo często odwiedzam tę grupę, ale ujawniam się dopiero
teraz. Witajcie!
Gocha

Zdaje się,że ktoś ma takiego nicka jak ja?

1. Data: 2002-03-22 06:35:44

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas w Rzeszowie, mulina metaliczna tez kosztuje 4,50 za pasemko :(((( wiem
, bo kupowalam ostatnio i na szczescie sie wczesniej przygotowalam na taka
cene :-)))

maja

1. Data: 2002-03-22 07:16:23

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ta hurtownia jest w nasypie kolejowym przy placu Zielinskiego, maja kanwy
roznych splotow a cena ok, 20-25zl/mb szerokosc chyba 140 cm. Znalazlam
jeszcze jedna hurtownie na ul Sokolej (boczna Powstancow Slaskich)
tam pani miala tylko muline Ariadne po 80 gr, ale za to bardzo duzy wybor.
Ma tez rozne wloczki, bardzo czesto robie tam zakupy nie tylko dla siebie.
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-03-22 07:29:26

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> Zdaje się,że ktoś ma takiego nicka jak ja?

Nic ci się nie zdaje, rzeczywiście mamy takie same. No i co teraz?
Gocha

1. Data: 2002-03-22 17:01:53

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" <u...@g...pl> :

> [...]
> kanwy roznych splotow a cena ok, 20-25zl/mb szerokosc chyba 140 cm.
> Znalazlam jeszcze jedna hurtownie na ul Sokolej (boczna Powstancow

Wczoraj widzialam tam (na Zielinskiego - a raczej Boguslawskiego to chyba
jest) kanwe miekka po 22 zl/mb - i chyba byla w roznych kolorach. Natomiast
kanwy sztywnej chwilowo nie bylo - ma byc dopiero po swietach.

A czy w tej hurtowni na Sokolej jest tez kanwa ? :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-22 17:03:51

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

> Udalo mi sie dzisiaj znalezc pasmenterie o ktorej ktos tu kiedys
> wspominal - na ulicy Zielinskiego.

Dzisiaj na odmiane zajrzalam do pasmanterii na Podwalu - nie powiem,
podobalo mi sie - rozne rozyczki itp, super, na pewno wiekszy wybor niz
na Zielinskiego, tyle tylko ze strasznie drogo - mulina DMC po 2,50, kanwa
po 29 zl/mb. Co do cen innyh rzeczy nie mam jeszcze skali porownawczej :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-22 18:02:02

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
..
> [...]
> po 29 zl/mb. Co do cen innyh rzeczy nie mam jeszcze skali porownawczej :)

Kanwa w tej cenie to jeszcze nie najdrozsza. W mojej pasmanterii w Gdyni
jest tez po 70 zl/m. Ale gatunek! Sztywna i rowniutenka! Polskiej produkcji
sa znacznie tansze i niewiele ustepuja tym z Francji. Jezeli w obrazku
planuje sie zahaftowanie calego tla, to nie warto przeplacac.
Grazyna

1. Data: 2002-03-23 19:45:40

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kanwy sztywnej chwilowo nie bylo - ma byc dopiero po swietach.
>
> A czy w tej hurtowni na Sokolej jest tez kanwa ? :)

Kanwy nie bylo
Pozdrzwiam Ula

1. Data: 2002-03-25 07:43:29

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ci radzę, wybierz wzór, który podoba ci się i będziesz miała go gdzie
wyeksponować. To ważne, bo wyszywanie "do szuflady" nie daje takiego
zadowolenia. Szczególnie przy pierwszej pracy. Potem zamów muliny w
wysyłkowej pasmanterii Gobelinek, o której już tutaj była mowa. Tam do końca
marca cena Anchora i DMC wynosi 1,60 za sztukę, plus 8 zł za przesyłkę.
Czyli powyżej 8 sztuk już ci się przesyłka zwraca. Ja zebrałam zamówienia od
kilku koleżanek z pracy i w sumie doszłyśmy do prawie 280 sztuk.
Jeśli zdecydujesz się na kupno gotowego zestawu, to ja ci polecam małe
kwadratowe zestawy, które produkuje chyba Kokardka. Sa ze wszystkim: igła,
kanwa i ramka. Są w 2 wersjach, na miękkiej kanwie (bardzo drobnej - więc
nie polecam) i na kanwie drukowanej. Na tej drugiej jest seria chyba 5
różnych owocków, które można powiesić w kuchni. Kupuje się oczywiście
oddzielnie. Przeznaczone są do haftu półkrzyżykiem, ale jeśli podzielisz
mulinę, to możesz wyszyć też krzyżykiem.
Prowadziłam kurs haftu dla początkujących i te zestawiki bardzo dobrze się
spisały.
Gocha

Serwerek - przerwy
a jednak slusznie sie obawialam