Pasowanie na grupowiczkę ;-)

1. Data: 2002-06-26 08:17:38

Temat: Pasowanie na grupowiczkę ;-)
Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Choć grupę czytam od kilku miesięcy i czasem coś napiszę, wczoraj stałam się
prawdziwą grupowiczką. Otrzymałam mianowicie od Mongi konto na serwerku :-)
(jeszcze raz dziękuję). Będę mogła podzielić się swoimi zbiorami robótkowymi,
a nagromadziło się tego sporo tak mniej więcej od 1990 roku &#8211; wykroje,
robótki na druty i szydełko, trochę haftów przy okazji. Jakby coś było trzeba
to śmiało można pytać. Na razie przeglądam co już jest na serwerze, kryjąc
się przed szefem. :-)

Pozdrawiam wszystkich
Kasia
Kraków

1. Data: 2002-06-26 12:12:10

Temat: Re: Pasowanie na grupowiczkę ;-)
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to śmiało można pytać. Na razie przeglądam co już jest na serwerze, kryjąc

Serdecznie Cię witam Kasiu i mam nadzieję, że będziesz się tu czuła tak
dobrze jak ja. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2002-06-27 05:03:00

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj w grupie. My tu wszyscy jak rodzina. Więc miłego pobytu.

Pozdrawiam
Ela0626

http://www.gazeta.pl/usenet/

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-06-27 06:40:19

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się
> :-)
> robótkowymi,
> wykroje,
> trzeba

> http://www.gazeta.pl/usenet/
>

> Użytkownik "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> się
> :-)
> robótkowymi,
> wykroje,
> trzeba

> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> Witaj wśród zwariowanych dziergaczek.Możesz liczyć na pomoc,to wspaniałe i
uczynne kobitki.
Pozdrowienia
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-06-27 06:40:20

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-27 06:42:52

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kraków
> Sorry,za wcześnie jeszcze i zaspana nacisnęłam dwukrotnie odpowiedz/czyli to
co napisałam potwierdziłam:)))))
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-06-27 13:47:53

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia A. <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afbtb2$h41$...@n...gazeta.pl...
> [...]
trzeba
> to śmiało można pytać. Na razie przeglądam co już jest na serwerze, kryjąc

Witam tez serdecznie i po krakowsku
Ilona

ps: co to znaczy "&#8211"? Juz sie spotkalam z podobnym znaczkiem w poscie
od Eleny "&#1086" I tak sobie rozmyslam, moze to jakowes internetowe
sztraszne przeklenstwo?

1. Data: 2002-06-27 14:01:37

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> ps: co to znaczy "&#8211"? Juz sie spotkalam z podobnym znaczkiem w
> poscie od Eleny "&#1086" I tak sobie rozmyslam, moze to jakowes
> internetowe sztraszne przeklenstwo?

Jak na moje oko, to zwiazane jest to z pisaniem posta np. w wordzie albo
innym programie tego typu, ktory nie jest czystym tekstem i doklada swoje
znaczki jeszcze. Nie mam akurat nic takiego pod reka zeby sprawdzic, ale
takie mam podejrzenia :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-27 16:22:14

Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> ps: co to znaczy "&#8211;"? Juz sie spotkalam z podobnym znaczkiem w poscie
> od Eleny "&#1086;" I tak sobie rozmyslam, moze to jakowes internetowe
> sztraszne przeklenstwo?

Witaj,
nie wiem o jakie "-" Ci chodzi? O nosek przy buźce?
Posty faktycznie piszę w Wordzie - przecież kryję sie przed szefem, jak
przyjdzie zawsze zobaczy niewinny ekran, a chyba bezczelnie nie będzie czytał
co jest napisane. :-)
Pozdrawiam
Kasia
Kraków