jak sie pozbyc nornic?

11. Data: 2000-09-05 12:33:47

Temat: Re: jak sie pozbyc nornic?
Od: "Krzysztof Łuszcz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Puszka wisi tuż nad ziemią (10cm), takze delikatnie sie
buja
> na wietrze
> i delikatnie obija sie o pret. Ale tam na dole to z
> pewnoscia niezle slychac.
> Biorac pod uwage, ze taki krecik sluch to chyba ma niezly
> (przestawal kopac
> gdy tupnalem noga w ziemie 10 m dalej :)) to wystarczy.
> Po drugie to wystarczaja 2-3 takie konstrukcje w ogrodku a
> wiec zbyt
> wielkiego trzaskania to nie ma :)

Odpowiadam sam sobie ale teraz dopiero przyszlo mi to do
glowy :)))
Sasiad ma powieszone na drzewie tuz przed domem takie
chinskie
dzwoneczki. To jest dopiero jazgot :))

Krzysiek
ICQ: 21523589

12. Data: 2000-09-05 12:48:15

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Łuszcz" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Biorac pod uwage, ze taki krecik sluch to chyba ma niezly
> (przestawal kopac
> gdy tupnalem noga w ziemie 10 m dalej :)) to wystarczy.

Masz rentgen w oczach? Skąd wiesz że przestawał kopać, chyba tego nie widać,
a napewno nie u moich krtów.

> Po drugie to wystarczaja 2-3 takie konstrukcje w ogrodku a
> wiec zbyt
> wielkiego trzaskania to nie ma :)

Ja mam hektar ogrodu, więc trzy nie wystarczą, a nie wyobrażam sobie
obwiesić całej ziemi butelkami czy puszkami. Jak we wsi to zobaczą, to
zaczną mi śmieci przez ogrodzenie przerzucać.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

13. Data: 2000-09-05 13:38:23

Od: "Krzysztof Łuszcz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rentgen w oczach? Skąd wiesz że przestawał kopać,
chyba tego nie widać,
> a napewno nie u moich krtów.

Wystarcza same oczy.
Przeciez to widac jak sie ziemia w kopcu podnosi.
Gdy tupnalem przestala, po kilku minutach znowu wzial sie do
roboty.
I tak w kolo Macieju :)

Krzysiek
ICQ: 21523589

14. Data: 2000-09-05 19:26:52

Temat: Re: Passiflora
Od: "Bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi !!!

Przepraszam za niechlujstwo , następnym razem obiecuję poprawę .

Pozdrawiam
Bogdan

Dalsze próby
zlece posadzenie 300szt. tui . (tuje moje)
zlece zaprojektowanie i zrobienie ogrodu
Biale muszki czyli maczlik
Re:Czy u Was tez