Pasty do chleba

1. Data: 2002-09-09 20:59:51

Temat: Pasty do chleba
Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie smakosze

Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??

Pozdrawiam
V.

1. Data: 2002-09-09 21:24:59

Temat: Re: Pasty do chleba
Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viva" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie smakosze
>
> Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??

Moja ukochana pasta (ściągnięta z książek p. Musierowicz)

3 jajka na twardo rozgnieść widelcem, do tego drobniuteńko pokrojona cebulka
(lub starta na tarce)
wymieszać z łyżką masła, łyżeczką musztardy, solą i pieprzem

mój brat dodaje jeszcze ketchupu, ale to maniak :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

Były sobie świnki trzy:
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=391881

1. Data: 2002-09-09 21:29:50

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Viva wrote:
> Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??

http://kuchnia.3miasto.pl/all_p.htm
Pozycje od 65 do 99

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-09-10 07:08:01

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Viva wrote:

> Witajcie smakosze
>
> Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??
>
> Pozdrawiam

Moja ostatnio ulubiona pasta do chleba:
biały serek,
jajko na twardo,
rzodkiewka ,
szczypiorek,
troszkę śmietany + majonez,
sól, pieprz, ciutka papryki w proszku

serek podziabać widelcem, dodaj jajeczko w kosteczkę i
rzodkieweczkę,szczypiorek
doprawić do smaku,
dodać łyżkę majonezu+ troszkę śmietany (ewentualnie jogurtu naturalnego)
- aby składniki
pasty się połączyły ale nie mają w tym pływać

Pycha na kanapki nawet do pracy:))

Mich'ata

1. Data: 2002-09-10 08:12:37

Od: "Sivy" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

HI
ja jadam takie cus:

makrelka wedzona , 2-3 jajka na twardo , cebulka, ser zolty, sol, pieprz

makrelke obrac z osi i podusic ja widelcem, dodac pokrojone w kosteczke badz
rozgniecione widelcem jajka , dodac 1 cebulke pokrojona w kosteczke ,
zetrzec zoltego sera na tarce , wszystko zaciagnac majonezem dodac sol i
pieprz do smaku
smacznego
pozdrawiam
sivy

1. Data: 2002-09-10 08:48:46

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puszka tunczyka, bialy ser, 1-2 jajka, sol, pieprz. Wymieszac - ewentualnie
dodac troche smietany do pozadanej konsystencji.

--
__________________________
Justyna z ochota na tunczyka

1. Data: 2002-09-10 08:56:06

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witajcie smakosze
>
> Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??

A my robimy taka. Jaja na twardo rozgniecione widelcem do tego majonez
kielecki najlepiej sol pieprz i juz. Czasami robie z tego bardziej salatke
czyli dodaje kukurydze szynke pokrojona w grubsze plasterki a pozniej
kosteczke ogoreczka konserwowego i inne rzeczy ktore sa pod reka. Mniamusne
A sama paste jajeczna z majonezem (o wiele lepsza niz z maslem -lzejsza)
robimy tak raz w tygodniu na niedzielne sniadanko.Pycha

Kropelka

1. Data: 2002-09-10 10:17:45

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Sivy wrote:
> ja jadam takie cus:
> makrelka wedzona , 2-3 jajka na twardo , cebulka, ser zolty, sol, pieprz
majonez

Ja jeszcze dodaje szczypior

1. Data: 2002-09-10 10:24:25

Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viva" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie smakosze
>
> Może znacie jakieś przepisy na różnorakie pasty do chlebusia??

Wiekie dzięki wszystkim.

1. Data: 2002-09-10 18:30:31

Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.Najczesciej ze wzgledu na lenistwo wieczorne robie paste z jajek na twardo,
do tego zer zotly starty, pietruszka i majonez, doprawic maggi.
Pozdro
Ala

Wraps
re:czekolada