Patchwork

1. Data: 2002-02-10 22:46:35

Temat: Patchwork
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha przyslala mi kurs patchworka (dzieki:))), umiescilam go na stronie
jako kurspatch (w szkolce), nadeslala rowniez zdjecia gotowych dziel: kwiat
oraz serce okreslone jako latwe (ha, ha). Pozostale zdjecia (narzuty)
pochodza z Anny i byly dolaczone do kursu patchworka - tak dla odroznienia
:))
Przyjemnej pracy
Elzbieta

1. Data: 2002-02-11 08:52:30

Temat: Re: Patchwork
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a46tja$e95$...@n...tpi.pl...
> [...]
> oraz serce okreslone jako latwe (ha, ha). Pozostale zdjecia (narzuty)
> pochodza z Anny i byly dolaczone do kursu patchworka - tak dla odroznienia

Nooooooooo, kochana, niech cię... nie powiem co!! Ale mi teraz smaku
narobiłaś na te patchworki! Tym bardziej, ze na moim pięknym wilkim łożu
leży po prostu kocyk, a to nie to samo.
Nie wiem tylko czy mi starczy cierpliwości, żeby cos sensownego uszyć na
pożyczonej maszynie teściowej. Wygląda toto na łatwe, ale pewnie w
rzeczywistości się zakałapućkam w tych wszytskich kwadracikach i będę wisieć
u szyi Krysi ;-)))

Wkn

1. Data: 2002-02-11 11:44:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oraz serce okreslone jako latwe (ha, ha). Pozostale zdjecia (narzuty)
> pochodza z Anny i byly dolaczone do kursu patchworka - tak dla odroznienia

Elu, zrob sobie w sygnaturce link do swojej stronki, pleeease...
Musze nieco pogrzebac w postach , bo chcialabym obejrzec sobie te patchworki
a nie mam do Ciebie adresu. Mysle ze wszystkim byloby latwiej.
AniaK

1. Data: 2002-02-11 12:48:17

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
patchworki
> a nie mam do Ciebie adresu. Mysle ze wszystkim byloby latwiej.

Ha, specjalnie nie wstawilam, zebyscie nie uznaly, ze sie przesadnie
reklamuje:))
I tak wiecznie gdzies wciskam swoj adres
http://strony.wp.pl/wp/tomella
Elzbieta

1. Data: 2002-02-11 13:41:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Ha, specjalnie nie wstawilam, zebyscie nie uznaly, ze sie przesadnie
>reklamuje:))
>I tak wiecznie gdzies wciskam swoj adres

a ja dzis latalam po calej grupie i Twoich, Elu , postach w
poszukiwaniu adresu...nie uzywam Favourites, bo tam potworny
scisk i rozne kategorie, ktore i mnie gubia czasem, wiec ja
glosuje za tym, zebyc swoj adres miala permanentnei doczepiony do
podpisu. Takze samo wszystkie inne dziewczyny ze stronyami -
pretty please

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-11 13:50:52

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glosuje za tym, zebyc swoj adres miala permanentnei doczepiony do
> podpisu. Takze samo wszystkie inne dziewczyny ze stronyami -

Ugielam sie pod presja spoleczenstwa:)
Oki doki, dolacze
Elzbieta

1. Data: 2002-02-11 14:12:32

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a48iis$otn$...@n...tpi.pl...

> Ugielam sie pod presja spoleczenstwa:)
> Oki doki, dolacze
> Elzbieta

Ugielam sie, ale zapomnialam wstawic podpis, ach te szybkie palce:)

1. Data: 2002-02-11 14:13:40

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ugielam sie pod presja spoleczenstwa:)
> Oki doki, dolacze
> Elzbieta

Ja tez sie nalatalam, az znalazlam. Ugnij sie ugnij.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-02-11 14:41:49

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez sie nalatalam, az znalazlam. Ugnij sie ugnij.
> Pozdrawiam
> Ania

Uff, widze, ze sie prawie udalo, chwilowo wyskakuje mi u gory strony i go
przenioslam, ale to pierwsza proba, bede walczyc dalej z sygnatura:))

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-02-11 14:53:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Uff, widze, ze sie prawie udalo, chwilowo wyskakuje mi u gory strony i go
>przenioslam, ale to pierwsza proba, bede walczyc dalej z sygnatura:))
>
>Elzbieta
>http://strony.wp.pl/wp/tomella

ide pomenkolic (nie ort. ale co tam...) - strona glowna sie
otwiera i na tym dzialanosc strony sie konczy...dlaczego??? error
on page/javascrip - void...cos zmajstrowalas????chce, musze
zajrzec do patchworkow, coby np wskazowek ddodac, albo Wam w
ogole namieszac troche w glowie, a ogolnie podsycac ogien!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

stronka littlealex........
stronka littlealex........