Patelnia beztluszczowa - ktos uzywa? Jaka kupic?

1. Data: 2008-02-12 01:13:36

Temat: Patelnia beztluszczowa - ktos uzywa? Jaka kupic?
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ktos uzywa takiego ustrojstwa? Jak wrazenia? Jaka warto kupic? Zamiast
kompletu garnkow za 3500 zl ;)

pozdr
Piotr

2. Data: 2008-02-12 08:05:31

Temat: Re: Patelnia beztluszczowa - ktos uzywa? Jaka kupic?
Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Ktos uzywa takiego ustrojstwa? Jak wrazenia? Jaka warto kupic? Zamiast
> kompletu garnkow za 3500 zl ;)

Lepiej kupić garnek rzymski: www.roemertopf.pl
Na Zachodzie taki gar jest praktycznie w każdym domu.

Darek

3. Data: 2008-02-12 08:54:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 12 février 2008 ŕ 09:05:31, dans <forju5$ana$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Lepiej kupić garnek rzymski: www.roemertopf.pl
> Na Zachodzie taki gar jest praktycznie w każdym domu.

Przyznam sie, ze argument "Na Zachodzie [...obojetnie co] jest
praktycznie w każdym domu" zawsze mnie zadziwia.

Co do akurat tego gara to na "Zachodzie" ktory znam osobiscie
(Francja) akurat nikt w moim otoczeniu nie posiada, chociaz co
poniektorzy znajomi o tym slyszeli (mowie oczywiscie o znajomych
ktorzy gotuja). Nie uwlaczajac ustrojstwu ktore reklamujesz, ktore
jest byc moze przydatne.

Moje 3 grosze
Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

4. Data: 2008-02-12 10:27:55

Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznam sie, ze argument "Na Zachodzie [...obojetnie co]
> jest praktycznie w każdym domu" zawsze mnie zadziwia.

mnie też to rozwala :-)
"Na Zachodzie" to mówili ludzie w latach 80-siątych :)

5. Data: 2008-02-12 12:51:04

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Przyznam sie, ze argument "Na Zachodzie [...obojetnie co] jest
> praktycznie w każdym domu" zawsze mnie zadziwia.

Hehehehehe... Nie jestem zatwardziałym fanem "Zachodu" i nie twierdzę, że
wszystko czego tam używają jest super i cacy, ale ...
akurat w sprawach kuchni powinniśmy się na nich wzorować. Tak więc argument
jest jak najbardziej na miejscu. Poza tym, z tego, co się orientuję, akurat
garnki gliniane są we Francji bardzo powszechne. Zresztą nie tylko tam. Do
nas też już zaczynają trafiać, ostatnio taki w Gdańsku w Ikei widziałem.
Dosyć toporny, daleko mu do oryginalnego roemertopfa, ale zawsze ;)

Pozdrawiam,
Darek

6. Data: 2008-02-12 12:51:50

Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mnie też to rozwala :-)
> "Na Zachodzie" to mówili ludzie w latach 80-siątych :)

ja właśnie jestem z lat osiemdziesiątych ..... ;)

Darek

7. Data: 2008-02-13 20:16:26

Od: Diabełsön <hellboy@satan.órg> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSEF ! PIŁSÓCKI ! pisze:

> ty pjerdolony mongole zachót to dla ciebie fshodnia ókraina?

dla tego mandrzórskiego kozojepcy zahut to wszchodnia Kamchatka

8. Data: 2008-02-18 12:44:33

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nas też już zaczynają trafiać, ostatnio taki w Gdańsku w Ikei widziałem.
> Dosyć toporny, daleko mu do oryginalnego roemertopfa, ale zawsze ;)

a czym poza zewnętrzym wyglądem on się różni?

Monika

Szybkie proste ciasto ?????
Test
Foremki silikonowe
Uniwarez Filmy Gry muzyka programy rapidshare za free i wiele więcej
Karp po żydowsku - szukam przepisu.