Patelnie Tefal ...

1. Data: 2006-12-12 09:33:20

Temat: Patelnie Tefal ...
Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2 pytania
1. ten charakterystyczny dla Tefala Hot Spot - ostatnio testowałem w domu 2 nowe
patelnie z tym bajerem i nie zauważyłem po solidnym rozgrzaniu ( na sucho, czy z
olejem ) żadnego świecenia tego Hot Spota, czy macie podobne doświadczenia ?
2. czy to normalne aby patelnia przystosowana do kuchenek ceramicznych (
napisane na opakowaniu ) była leciutko wypukła - przecież przez to pośrodku
"paleniska" patelnia nie dotyka powierzchni ceramicznej, czy tak może być, czy
to wada patelni ?

pzdr Kuba

2. Data: 2006-12-12 09:34:00

Temat: Re: Patelnie Tefal ...
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
> czy z
> olejem ) żadnego świecenia tego Hot Spota,

On sie nie swieci, tylko znikaja paski i robi sie jednokolorowy.

pozdr

cherokee

3. Data: 2006-12-12 16:49:52

Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On sie nie swieci, tylko znikaja paski i robi sie jednokolorowy.

achh hehe, dzięki za odpowiedź :)
a co z wypukłoscią dna patelni , czy wasze patelnie nadające się do płyty
ceramicznej także ją mają ?

4. Data: 2006-12-12 18:25:01

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-12-12 17:49, Kuba napisał/a:

> achh hehe, dzięki za odpowiedź :)
> a co z wypukłoscią dna patelni , czy wasze patelnie nadające się do płyty
> ceramicznej także ją mają ?

Żadna z patelni jakie miałam i używałam na płycie ceramicznej nie miała
wypukłości pośrodku.
2 patelnie Tefal Ingenio, których używam od jakiegoś czasu są idealnie
płaskie.

Anka P.

5. Data: 2006-12-12 22:02:20

Od: "Twoja reklama" <r...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pośrodku
> "paleniska" patelnia nie dotyka powierzchni ceramicznej, czy tak może być,

a moze cos Fiskars?

www.otkar.com.pl

6. Data: 2006-12-12 22:15:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja reklama napisał(a):

> a moze cos Fiskars?
Oj, chłopie, przerabiesz Ty sobie w usnecie, pzrerabiesz....

--

Gosia

7. Data: 2006-12-13 13:15:20

Od: Marzena <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja reklama napisał(a):

> a moze cos Fiskars?
>
> www.otkar.com.pl

Może...tyle, że on o PATELNIE pytał a nie o NOŻE.
ATSD - strona Wam się FATALNIE rozjeżdża.

a może ją poprawić nim się linka w świat pośle?

--
KOM TRAJA!
.::][ Marzena ][::.

program pizza?
Re: Łosoś z rusztu - sie przykleja do rysztu.
Sztućce Gerlach,Amefa,Fiskars - najtaniej!
Re: GDZIE MOJE DZIECKO?
Impreza domowa z okazji 30 urodzin...poradźcie coś...