zupa

481. Data: 2006-12-03 13:05:36

Temat: Re: Patent
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Juz napisałam, widze, ze zbyt personalnie bierzecie teksty Ikselki do
> siebie

No coś Ty! My jesteśmy terminatory/robokopy i takie tam. Nie mamy ani
uczuć ani sumienia ;)

Eulalka

482. Data: 2006-12-03 13:10:34

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Ilekroć spotkałem na gruncie zawodowym kobietę która twierdziła, że
> pracuje nie dla kasy ale by nie zwariować, to szybko okazywało się
> niestety, że ona nie tylko w domu nie potrafi sobie pracy zorganizować.

Nie zawsze tak jest. Pomyśl - wstajesz rano, wyprawiasz rodzine do
pracy/szkoły, sprzatasz, pierzesz, robisz zakupy i od 11.00 siedzisz w
wymuskanym mieszkanku z obranymi ziemniakami, zamarynowanym mięchem w
lodówce i zastanawiasz się co masz przez pozostałe godziny do 16.00
robić. Ile mozna szyć, szydełkować czy oglądać drętwe seriale? Zwariowac
idzie.
Lepiej wtedy byc niezorganizowanym - sprzatanie, pranie i gotowanie w
chaosie zajmuje pewnie cały dzień i problem masz z głowy.
Tymczasem, idąc do pracy - mam w domu poprane i poprasowane, chate
czystą a w pracy tez robię swoje.
I ten model osobiście bardziej mi sie podoba.

Eulalka

483. Data: 2006-12-03 13:28:08

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eku8ru$vnu$1@news.onet.pl>
> A gdzie jest wtedy tatuś?
Tatus, generalnie cały tydzien jest, w delegacjach
> Jak wyżej.
Z mammusia na nartach;-)

--

Gosia

484. Data: 2006-12-03 13:30:04

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-03 14:28:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Z mammusia na nartach;-)

Nie plotkuj, babo ;)
Tylko lepiej napisz jak ten losos zakopywany w ziemi, bo ja nawet szwedzka
musztarde kupiłam, i potrzebuje jakiegoś znaku, że warto inwestowac w rybe
:)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

485. Data: 2006-12-03 13:33:28

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):
Ile mozna szyć, szydełkować

Siedem żyć za mało ;-)

Marzena

486. Data: 2006-12-03 13:35:05

Od: księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> ps. KF to Ci wybitnie nie działa, oj nie działa...

Oj igrasz, igrasz... mówiłam Ci, że w jednym komputerze mam w KF kilka osób,
a w drugim KF jest pusty. Rozpoznasz to po moim nicku - jak jest z małej
litery to KF jest pusty. Natomiast jeśli i tutaj Cię zablokuję będziesz
miała bardzo ograniczony dostęp do moich flejmików. A wiesz, że bakterie bez
pożywki umierają?
Teli.

487. Data: 2006-12-03 13:37:24

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> musztarde kupiłam, i potrzebuje jakiegoś znaku, że warto inwestowac w rybe
Grzecznie odpowiadam Nixe;-)Łosos obłędny, zrobiłam do niego ten
musztardowy sosik, duzo cytryny i..odjazd. Marynowałam 3 doby, odlewałam
sok codziennie i scisle zawinełam w folie. Pycha. A, wczoraj zrobiłam
łososia w piekarniu z zielonym marynowanym pieprzem. Jak chcesz dam Ci
przepis, bo szybki i powalajacy wyszedł. Surówka z pekinki z marynowanym
imbirem, majonezem, papryka ostra, musztarda, mniam

--

Gosia

488. Data: 2006-12-03 13:38:55

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> musztarde kupiłam, i potrzebuje jakiegoś znaku, że warto inwestowac w rybe
Sprawdz tylko koperek, czy nie ma gdzies ciemniejszych czesci przed
dodaniem

--

Gosia

489. Data: 2006-12-03 13:39:04

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-03 14:35:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *księżniczka Telimena (gsk)* skreślił te oto słowa:

> [...]
> miała bardzo ograniczony dostęp do moich flejmików. A wiesz, że bakterie bez

O endosporach zapomniałaś sie douczyc? :)

490. Data: 2006-12-03 13:39:22

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Tatus, generalnie cały tydzien jest, w delegacjach
> Z mammusia na nartach;-)

Wynika z tego, że oboje są siebie warci, jednak winisz tylko ją.

Eulalka

piekarnik gazowy bardzo często używany :-(
Odkryj potęgę przypraw...
owoce morza
[gdzie] baranina
rodzynki - co z nimi ?