Patent na świnie dopuszczono w EU

21. Data: 2009-07-20 08:59:24

Temat: Re: Patent na świnie dopuszczono w EU
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie dotarło. ;)
Świetne!

--
CB

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h40bve$de4$1@news.onet.pl...

22. Data: 2009-07-20 10:18:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... na skutek ~konieczności znoszenia Debili.

--
CB

23. Data: 2009-07-20 11:45:07

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Widzialem ten dokument.
Firma Monsanto prowadzi polityke, ktora ma na celu poprawic ich zyski,
nawet kosztem rolnikow. Byla te reklama: kto sial nowoczesne zboza Monsanto,
byl "wyksztalconym z miasta", pozostali byli "ciemni i zacofani" :)

Podobnie bylo w Polsce z kredytami na mieszkania, ktore udzialy banki
klientom indywidualnym.
Kredyty byly na granicy splacalnosci, ale banki sie tym nie przejmowaly.
Teraz czesc osob jeczy
pod naciskiem kredytu.

Pozdr,
Duch

24. Data: 2009-07-20 11:46:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> .Gdzieś jeszcze miałem filmik- historię zbrodniczego koncernu IG Farben i
> kontynuacje jego prac do dziś- w powiązaniu właśnie z producentami GMO.

Co robil IG Farben ze byl zbrodniczy?
Duch

25. Data: 2009-07-20 11:53:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Co robil IG Farben ze byl zbrodniczy?

Został za taki uznany w Norymberdze. Mieli swój obóż koncentracyjny, na ten
przykład (o czym się mało mówi)- zdaje się, że część Treblinki była ich.
Eksperymenty na ludziach, o pracy niewolniczej nawet nie warto wspominać.
Poszukam- może znajdę na youtubie- też coś tam było

pozdrawiam

Chiron

26. Data: 2009-07-20 11:58:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> ich. Eksperymenty na ludziach, o pracy niewolniczej nawet nie warto
> wspominać. Poszukam- może znajdę na youtubie- też coś tam było

Zobacz to:

http://www.youtube.com/watch?v=jw35QwKuHtc

Chiron

27. Data: 2009-07-20 12:00:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz to:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jw35QwKuHtc

Dzieki, mam tez to:
http://www.kurkiewicz-family.com/norymbergia-bruksel
a.htm

28. Data: 2009-07-20 12:11:10

Temat: Re: Patent na ?winie dopuszczono w EU
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wykszatłceni z miast" hodują krowy i świnie, oraz wysiewają pola
uprawne?

Co ty Debilu p*sz???

--
CB

29. Data: 2009-07-20 13:17:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktoś chciał obejrzeć, to w środę (22.07) będzie o 20.00 na Canal+
Film.

Pozdrawiam, MK

30. Data: 2009-07-20 13:39:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wygląda tak jakby część "wtajemniczonych" wymiękła i zrobiła
film wykorzystując m.in. opinie tych, którzy od zawsze byli na nie.

Prawdopodobnie kolejny koncern amerykański "rzucony na pożarcie".
Być może zatem nie spełnili oczekiwań i stali się zbyt niewygodni. ;)

Ciekawa zbieżność w czasie: Monsanto stara się o patent na świnie,
a w kwietniu 2009 EU zatwierdziła (na szczeblu unijnym) ten patent.
Jak wiadomo patent ten budzi wielkie kontrowersje, gdyż w formie
w jakim został zdefiniowany podlega mu ponad 70-80% obecnej
europejskiej populacji trzody chlewnej.

Na dziś Monsanto sprawuje kontrolę nad obszarami rynku wartymi
łącznie kilkadziesiąt mld USD.

Biorąc pod uwagę "nieoficjalne" doniesienia o spadku płodności
zwierząt karmionych soją i kukurydzą GMO (do poziomu ok. 30%),
zrozumiałym staje się dlaczego Monsanto tak uparcie forsuje idee
zlikwidowania głodu na świecie dzięki uprawom GMO w krajach
Azji i Afryki.

Tymczasem skądinąd wiadomo, że świat obecnie wytwarza więcej
żywności niż kiedykolwiek, a nadwyżka w produkcji żywności
przekracza 20%.
A zatem nie o zwiększoną produkcję żywności tu chodzi, ale o coś
zupełnie innego.

Reasumując: bardzo dobry obraz ukazujący gierki Hien przekonanych,
że praktycznie mogą wszystko.

--
CB

> Jakby ktoś chciał obejrzeć, to w środę (22.07) będzie o 20.00 na Canal+
> Film.

SYLA!!!
Hej, hej, ha...
''Jak masz na imię'' --dziewczyny odpowiadają--150 zł. Powalające ;-)
ach, ci wspaniali mężczyźni
Czy mozna poprzez hipnozę uzyskać dostęp do zapomnianych faktów?