Patologia ruszyła po dzieci

1. Data: 2016-04-23 13:05:47

Temat: Patologia ruszyła po dzieci
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Po starcie programu "500 plus" więcej rodziców próbuje odzyskać dzieci
2. Rzecznik praw dziecka przyznaje, że w jego urzędzie jest to zauważalne

5118,efekt-500-plus-rzecznik-praw-dziecka-potwierdza
-wiecej-prosb.html?order=najstarsze#

********

Elektorat pisuaru, poczuł miłość do dzieci wygnanych z domu.

Ciekawe czy teraz zaciążone młode laski po wsiach, nie będą wyganiane z domów (gdzie
krzyż wisi w każdym pokoju), bo zabrzuchaciła.

Brawo pisuar, brawo kler. Menele odzyskają dzieciaki, może nawet się wykąpią na
sprawę w sądzie. A potem, jak już będzie 500 krzyż. Impreza za budżetowe. Jak u
Hofmana, w delegacji.

P.S. Mogę się założyć, że są rodzice, którzy nie szczepią swoich dzieci, bo chcą je
zabić, albo im zaszkodzić. Tyrani domowi zawsze znajdą drogę. Oni się dobrze
maskują... .

2. Data: 2016-04-25 14:15:31

Temat: Re: Patologia ruszyła po dzieci
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 kwietnia 2016 13:05:48 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
zabić, albo im zaszkodzić. Tyrani domowi zawsze znajdą drogę. Oni się dobrze

Widze że -opornie bo opornie- ale zacząłeś się wreszcie Globik "nawracać" ;P
Jeszcze troch a sam o POtomka sie POstarasz ;P

3. Data: 2016-04-25 14:16:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 14:15:32 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> [...]
>
> Widze że -opornie bo opornie- ale zacząłeś się wreszcie Globik "nawracać" ;P
> Jeszcze troch a sam o POtomka sie POstarasz ;P

...patologeto ;)

4. Data: 2016-04-25 17:56:54

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Elektorat pisuaru, poczuł miłość do dzieci wygnanych z domu.

Po pisowską kaskę, a właściwie Ich kaskę zgłosiło się
ponad 50% uprawnionych:
http://finanse.wp.pl/kat,1033781,title,Rodzina-500-p
lus-Ponad-polowa-uprawnionych-zlozyla-juz-wnioski,wi
d,18270271,wiadomosc.html

Jak widać i pełoski elektorat nie pogardzi.
Z tego co pamiętam pisiorstwo dostało ok. 40%,
a liczba wniosków przekroczyła 50%.

5. Data: 2016-04-25 17:59:13

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik m...@g...com napisał:

> ...patologeto ;)

Patologeto to płacenie rodzicom z rodzin zastępczych
1800PLN, kiedy ci rodzice biorą te dzieci tylko dla kasy.

Prawdopodobnie teraz dojdzie dla nich 500+, co śmiało
można nazwać patologia, tak czy siak patologia ogólna
zmaleje, zawsze jakiś plus.

Co w tej postawie dostrzegacie?
Wyrok za gwałt dla sprawców czy dla ofiar?
Zobaczcie co wyprawiają
Wyparcie
Biskupi chcą większej śmiertelności noworodków