Paulina...

1. Data: 2009-10-28 22:00:03

Temat: Paulina...
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siostra, unikasz mnie, czy tylko mi się zdaje ? :o/
Bo jestem troszku chamski i nieobliczalny ? :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy

Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
Prawda Miłości, a najbardziej ten trzeci :o/

2. Data: 2009-10-28 22:04:30

Temat: Re: Paulina...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> Siostra, unikasz mnie, czy tylko mi się zdaje ? :o/
> Bo jestem troszku chamski i nieobliczalny ? :o)

Te dwie cechy można bez problemu zaakceptować vide glob, gorzej, jak się
nie rozumie, co Ty chcesz mi tak naprawdę powiedzieć ;)
Takie figury stylistyczne jak rzymskie kurwy itd., to już dla mnie
wyższy poziom aberracji.
--

Paulinka

3. Data: 2009-10-28 22:09:20

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał
fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]

nie rozumie, co Ty chcesz mi tak naprawdę powiedzieć ;)
Takie figury stylistyczne jak rzymskie kurwy itd., to już dla mnie
==
A co to ta "aberracja" ? mnie się kojarzy z wibracją,
a wibracja z wibratorem :o)
No to jak będzie ?

Naprawdę nie rozumiesz, czym jest dla alfonsa kurwa ? :o/

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------

4. Data: 2009-10-28 22:13:00

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:

> [...]
> wyższy poziom aberracji.

A co to ta "aberracja" ? mnie się kojarzy z wibracją,

Podobnie brzmi, ale jednak daje mniejszą przyjemność jak się w stosunku
do siebie używa, kiedy się świadomie zrozumie jej znaczenie ;)

Naprawdę nie rozumiesz, czym jest dla alfonsa kurwa ? :o/

Kurwa dla alfonsa to narzędzie pracy. Aberracja dla oszołoma takoż.
--

Paulinka

5. Data: 2009-10-28 22:15:21

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Naprawdę nie rozumiesz, czym jest dla alfonsa kurwa ? :o/

Kurwa dla alfonsa to narzędzie pracy. Aberracja dla oszołoma takoż.
Kurczaki, ale Ty jesteś tajemnicza...
Naprawdę nie dasz się od siebie czegoś nauczyć ? :o/

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

6. Data: 2009-10-28 22:18:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]

Kurczaki, ale Ty jesteś tajemnicza...
Naprawdę nie dasz się od siebie czegoś nauczyć ? :o/

Niestety Robak i Chiron wyszli przed szereg i oni tylko są znawcami
Mądrości i Prawdy.

--

Paulinka

7. Data: 2009-10-28 22:23:07

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Naprawdę nie dasz się od siebie czegoś nauczyć ? :o/

Niestety Robak i Chiron wyszli przed szereg i oni tylko są znawcami
Brat Chiron to jeszcze jak Cię mogę, ale ten faszysta robak
ma u mnie przechlapane na wieki :o/ chyba że ma fajną siostrę :o)
bo dziewczynom wszystko wybaczono w niebie, no i jeśli poprosi,
bym się zlitował nad robalem w moim sercu :o)

Siostra, nalegam i proszę o żywe słowo wyjaśnienia. Amen.

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

8. Data: 2009-10-28 22:27:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]

bym się zlitował nad robalem w moim sercu :o)

Siostra, nalegam i proszę o żywe słowo wyjaśnienia. Amen.

No nie mogę z Tobą gadać, bo się czuję jak przeorysza zapięta pod szyję.
Co ja poradzę.

--

Paulinka

9. Data: 2009-10-28 22:37:29

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jak znowu przeorysza ?
Czy wy żeście wszyscy pogłupieli razem w tej Polsce
rzymsko-katolickiej ? :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

10. Data: 2009-10-28 22:39:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> Co ja poradzę.

Jak znowu przeorysza ?
Czy wy żeście wszyscy pogłupieli razem w tej Polsce

To tak zabawa. BTW czemu dla mnie jesteś taki miły i kurwami nie rzucasz?

--

Paulinka jakaś taka dziwnie KURWA wyróżniona

Dobry wojak Szwejk :o)
Rzymska Prosytutka
A L F O N S
KURESTWO - znak czasów