Paulina...

11. Data: 2009-10-28 22:42:30

Temat: Re: Paulina...
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> Siostra, nalegam i proszę o żywe słowo wyjaśnienia. Amen.
> No nie mogę z Tobą gadać, bo się czuję jak przeorysza zapięta pod szyję.
> Co ja poradzę.

Jak znowu przeorysza ?
Czy wy żeście wszyscy pogłupieli razem w tej Polsce
rzymsko-katolickiej ? :o)

To tak zabawa. BTW czemu dla mnie jesteś taki miły i kurwami nie rzucasz?
--
Paulinka jakaś taka dziwnie KURWA wyróżniona
==

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

12. Data: 2009-10-28 22:44:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]

Bo dziewczyn nie bijam nawet stokrotką :o)
tem bardziej sióstr w humanizmie, co innego hitlerówny

Qra była kobietą.
Przeproś!

--

Paulinka

13. Data: 2009-10-28 22:48:00

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bo dziewczyn nie bijam nawet stokrotką :o)
tem bardziej sióstr w humanizmie, co innego hitlerówny

===
O, bardzo pięknie przepraszam i prosze o wybaczenie,
jeśli byłem ślepy albo coś jeszcze gorszego... mi się przytrafiło...
To nie hitlerówa Twoim zdaniem ? :o/

Jeśli nie, to mam przechl;apane w niebie... :o/
Chyba że mi zechce wybaczyć..., może kiedyś :o)

--
Paulinka

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

14. Data: 2009-10-29 00:27:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 23:39:44 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jak znowu przeorysza ?
> Czy wy żeście wszyscy pogłupieli razem w tej Polsce
> rzymsko-katolickiej ? :o)
>
> To tak zabawa. BTW czemu dla mnie jesteś taki miły i kurwami nie rzucasz?

Bo się pozapinałaś pod szyję ;-PPP
--

Ikselka.

15. Data: 2009-10-29 00:57:20

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Bo się pozapinałaś pod szyję ;-PPP
> --
>
> Ikselka.
==
Cipcia, a Ty co, chodzisz goła w zimie ? :o/

http://www.youtube.com/watch?v=41BE4JThJdE

16. Data: 2009-10-29 06:50:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo się pozapinałaś pod szyję ;-PPP
> -- Ikselka.

No właśnie - co to za zabawa bez qurwów? W ogóle nie ma kontaktu
niejako... Czy brat Paulinka jest jakiś gorszy??? -- Robakks :)

17. Data: 2009-10-29 09:32:06

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote in message

"Te dwie cechy można bez problemu zaakceptować vide glob, gorzej, jak się
nie rozumie, co Ty chcesz mi tak naprawdę powiedzieć ;) "

Rzucilo mu sie na glowe, cos a'la glob.
Wiec sraczki dostal, lata po grupach z tym swoim rozwolnieniem i ADHD.
Sam nie rozumie do konca o co mu chodzi,
rzucajac aluzje 3 stopnia zagmatwania.

Pozdrawiam,
Duch

18. Data: 2009-10-29 09:50:43

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał

> [...]
> Wiec sraczki dostal, lata po grupach z tym swoim rozwolnieniem i ADHD.
> Sam nie rozumie do konca o co mu chodzi,

===
Brat, nie będe się wyrażał przy dziewczynach, więc Cię tylko grzecznie
zapytam. Jesteś może ślepy i głuchy, czy obłudny jak ta łysa pizda na
kaczych łapach,
co udaje orleańską dziewicę ? :o)

--
zdar
jude.billy.farookhar :O)

Głuchy nie słyszy pytania...
Ślepy nie widzi konsekwencji
Obłudny udaje, że jest ślepy i głuchy

Jeden z drugim są pewni, że zobaczą i usłyszą, kiedy przyjdzie
Prawda Miłości, a najbardziej ten trzeci, co jak Krym udaje dziewicę...
A przecież ta karczma "Rzym" się nazywa, gdzie królowie dopuszczają się
rozpusty.

19. Data: 2009-10-29 12:38:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Bo dziewczyn nie bijam nawet stokrotką :o)
> tem bardziej sióstr w humanizmie, co innego hitlerówny
> albo faszyści.
>
> Qra była kobietą.
> Przeproś!

Była ale się wykastrowała!!!

Qra, psujesz mi imidż, zabawę i coś tam jeszcze

20. Data: 2009-10-29 12:40:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bo się pozapinałaś pod szyję ;-PPP

Jak od pasa po szyję, to i tak zmarznie.

Qra

Dobry wojak Szwejk :o)
Rzymska Prosytutka
A L F O N S