Paulinka

1. Data: 2000-10-28 19:58:17

Temat: Re: Paulinka
Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filips"

> Mam problem i chciałbym żeby ktoś mi poradził co powinienem robić.....
>
> mam 15 lat i przechozde teraz trudny chyba okres w życiu. Zakochuję się w
> dziewczynach. Niby nic strasznego, lecz są to dziewczyny o wiele młodsze
ode
> mnie. Od roku kucham się w Paulince, ma ona 10 lat.
> poprostu za nią szaleję i nie mogę i nie chcę chyba tego skończyć. A ona
nic
> nie reaguje-bo to dziecko.
>
> co robć?

Kochaj sobie. To nic zlego. Tylko bron boze nie
mysl o seksie z nia !!! Na to jeszcze zawczesnie.

Gladiator.

1. Data: 2000-10-29 03:35:44

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Filips wrote in message <8tf4te$sk8$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>mnie. Od roku kucham się w Paulince, ma ona 10 lat.
>poprostu za nią szaleję i nie mogę i nie chcę chyba tego skończyć. A ona

Kochaj w ukryciu, az ona dojrzeje. Wtedy moze Ciebie pokocha, a moze Ty sie
do tego czasu odkochasz.

jakub

1. Data: 2000-10-29 08:44:58

Od: "Ancia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakochuję się w
> dziewczynach. Niby nic strasznego, lecz są to dziewczyny o wiele młodsze
ode
> mnie. Od roku kocham się w Paulince, ma ona 10 lat.

Dziecko kochajace sie w dziecku, nic takiego strasznego. Mysle, ze juz
niedlugo sie odkochasz.

> poprostu za nią szaleję i nie mogę i nie chcę chyba tego skończyć. A ona
nic
> nie reaguje-bo to dziecko.

Tak jak Ty. Jak tak bardzo Ci na niej zalezy, to poczekaj ze dwa lata, a
nawet i ze trzy.

> co robć?

Czekac. Nie martw sie chlopie, jak dobrze to rozegrasz to juz za pare lat
laska bedzie Twoja.
Ancia

1. Data: 2000-10-29 17:06:57

Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekać, czekać i jeszcze raz czekać. To może potrwać parę lat a potem zobaczysz.
Na razie możesz bawić się w piaskownicy.
Pa Ewa

1. Data: 2001-01-13 23:19:50

Od: "czar27" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czekać, czekać i jeszcze raz czekać. To może potrwać parę lat a potem
zobaczysz.
> Na razie możesz bawić się w piaskownicy.
> Pa Ewa

Tylko nie rob glupich rzeczy z piaskiem, bo sie zatrzesz :)

To fakt, ze jest jeszcze za wczesnie, ale nawet jak bedziesz mial te
powiedzmy 18, a ona te 13 to nadal o tym nie mysl, wiesz jak
ludzie, ktorzy chca za szybko dojsc do celu koncza w wiezieniu?
Wiesz co to znaczy pedofilstwo?

Nie chcij wiedziec, ja tez nie wiem i nie chce.

Poszukaj sobie starszej, najlepiej z doswiadczeniem,
ale z kolei uwazaj na choroby czychajace na kazdym kroku.

Jak sie rozprawiczysz to bedziesz mial inne spojrzenie na nia
i na inne sprawy, badz ostrozny i zycze powodzenia.
:)

Re: Oj ci faceci !
Jaki sens?
Re: RAZ NA ZAWSZE