Pedodonta Poznań (stomatolog dziecięcy)

1. Data: 2006-06-23 11:33:32

Temat: Pedodonta Poznań (stomatolog dziecięcy)
Od: "Ziuzia" <Z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś mógłby polecić pedodontę w Poznaniu, który ma dobry kontakt z
dziećmi. Moja mała ma 2.5 roku, musimy iść sprawdzić coś niepokojącego w
jamie ustnej.

Pozdrawiam
Zuza

2. Data: 2006-06-28 07:00:26

Temat: Re: Pedodonta Poznań (stomatolog dziecięcy)
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktoś mógłby polecić pedodontę w Poznaniu, który ma dobry kontakt z
> dziećmi. Moja mała ma 2.5 roku, musimy iść sprawdzić coś niepokojącego w

Witam,
Doktor Katarzyna Walczak, tel. 0605 220 237, Przychodnia Lekarza Rodzinnego
ul.Lindego 6 ( na Ogrodach, boczna od Nałkowskiej). Pozdr.Agnieszka

3. Data: 2006-06-29 07:46:48

Od: "Ziuzia" <Z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję :)

Zuza

odżywianie dzieci niezbyt szczupłych (5 i 6 latków)
granie na komputerze u 6-latka
wysiękowe zapalenie ucha środkowego
zbyt wczesne dojrzewanie
Spanie w samochodzie