Pedofilki, zjawisko narastające

1. Data: 2012-05-13 03:38:20

Temat: Pedofilki, zjawisko narastające
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pedofilii można się nauczyć?
Jedna z teorii powstawania dewiacji seksualnych mówi, że tak. Słysząc,
że tyle się mówi o pedofilii, kobieta wchodzi na jedną z takich stron,
żeby zobaczyć, o co z tym chodzi. Widzi młodych chłopców, podobają jej
się i rozpoczyna się klikanie naprzemienne: ogląda trochę dorosłych
mężczyzn, trochę chłopców i nagle rozpoczyna się proces zazębiania
się, uczenia i wdrukowywania nowych połączeń związanych z pobudzeniem
seksualnym, w wyniku którego w głowie kobiety pojawia się coraz więcej
fantazji na temat młodych chłopców. To tak jak z doświadczeniem z psem
Pawłowa. Pies dostaje żarcie, kiedy zapala się czerwone światełko. Po
pewnym czasie pies nie dostaje już jedzenia, ale na widok czerwonego
światełka i tak się ślini. Teraz wystarczy w miejsce żarcia wstawić
orgazm lub pobudzenie seksualne.
Internet i nowe media to jedyne powody wzrostu liczby pedofilek?
Nie. Na rynku jest też coraz więcej singielek. Kiedy te kobiety
zbliżają się do trzydziestki budzi się w nich lęk, że zostaną same.
Jeżeli więc pojawi się partner, to z powodu tego lęku skłonne są
zaspokajać jego seksualne potrzeby tak, żeby były pięć razy lepsze od
innych kobiet. Więc jeżeli mężczyzna przychodzi na spotkanie i mówi,
że przyniósł film pornograficzny, to kobieta mówi: "To puść". Często
na takich filmach znajdują się osoby w bardzo wczesnej fazie
dojrzewania seksualnego. I znowu wracamy do kwestii wdrukowywania
nawyku. W skrajnych przypadkach kobieta nie chcąc stracić mężczyzny,
zaczyna zaspokajać jego dewiacyjne potrzeby seksualne, oglądając
pornografię pedofilską, a czasem podejmując także pedofilskie stosunki
seksualne.
W jaki sposób?
Od 1986 roku prowadzę poradnię korespondencyjną i pewna 9-letnia
dziewczynka tak pisze do mnie w mailu:"Moja korepetytorka powiedziała
mi, że jestem bardzo ładną dziewczynką i że w przyszłości mogę zostać
modelką. Najpierw robiła mi zdjęcia aparatem z telefonu i wysyłała do
swojego chłopaka, pisząc:"Patrz, jaka ładna dziewczynka". A ten
chłopak odpisał, że ja rzeczywiście jestem bardzo ładna i pewnie
ślicznie muszę wyglądać opalona. Wtedy moja pani korepetytorka znowu
robiła mi zdjęcia. A potem, kiedy zapytałam, czy ja naprawdę kiedyś
mogę być modelką i mieć takie piersi jak ona, to ona pokazała mi swoje
piersi i krocze i mogłam zobaczyć, że jest tam owłosiona". Ten list
znalazł swój finał w sądzie. Kobieta spełniała zachcianki swojego
partnera-pedofila, przy okazji sama stając się pedofilką.

Szkoła, opieka prywatna,korepetycje... Czy są jeszcze jakieś
środowiska, w których ryzyko występowania pedofilek wzrasta?
Tak - kościół. Pedofilki to także zakonnice, które zapraszają dzieci
na różnego rodzaju modlitwy czy oazy. Tam dochodzi do sytuacji, które
absolutnie nie powinny się wydarzyć.
Czy państwo może w jakikolwiek sposób pomóc rodzicom chronić dzieci
przed zachowaniami dewiacyjnymi?
Może i to w sposób zasadniczy, tyle że tego nie robi. Ja oczekuję od
szkoły, że powie dziecku, że religijność jest ważna, ale powie mu
również, że w przynależności do ruchu, którego celem jest sprawdzanie,
czy jest się dziewicą, coś jest chyba nie tak. Zakonnice to tacy sami
ludzie, jak wszyscy inni, mają swoje problemy, a czasami też swoje
dewiacje seksualne. Szkoła powinna mówić o takich rzeczach.
A zatem edukacja seksualna?
Tak i to jak najprędzej. Chciałbym bardzo mocno podkreślić, że
najsilniej działającym elementem profilaktyki zaburzeń rozwoju
psychoseksualnego jest edukacja i wiedza, bo jeśli w Polsce nie
zostaną wprowadzone diametralne zmiany w zakresie odpowiedzialności
państwa za edukację seksualną dzieci, to wyprodukujemy całe grono
dewiantów seksualnych, zarówno mężczyzn, jak i kobiet, także tych
młodych, nastoletnich. Pamiętajmy również, że edukacja seksualna to
także wiedza o ekstremalnych ugrupowaniach religijnych, także
katolickich, w których pod płaszczykiem na przykład ruchu zawierzania
dziewictwa dochodzi do przekraczania granic, na przykład przez siostry
zakonne opiekujące się wchodzącymi w okres dojrzewania dziećmi. O
takich sytuacjach dowiaduję się czasami z akt sądowych, występując
jako biegły sądowy.
Czy to znaczy, że pedofilki występują już wśród młodzieży
gimnazjalnej?
Tak. 15-letnia dziewczynka gwałcąca swojego 10-letniego kolegę to
pedofilka.

http://forum-wielotematyczne.pl/kontrowersyjne/pedof
ilki-t9543.html

2. Data: 2012-05-15 06:06:54

Temat: Re: Pedofilki, zjawisko narastające
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znajomość między szewcem a nauczycielką szybko przybrała intymny
charakter, na tyle mocny, że kobieta porzuciła swojego męża. Później
miały miejsce prawdziwie tragiczne i wstrząsające wydarzenia :
"Karol K. rozwinął tymczasem pod nowym adresem nowe"zdolności". Nie
był już tylko zwykłym zielarzem, a terapeutą , którego specjalnością
były rodziny . Eksperymentował na rodzinie swojej konkubiny. Ta, bez
najmniejszych oporów i zastrzeżeń, przyjęła do wiadomości fakt , iż
jej 10-letni syn zdradza skłonności homoseksualne i jedynym sposobem
"wyleczenia" go było uprawianie seksu ... z matką . Zgodziła się
więc"leczyć" syna , podczas gdy jej konkubin uprawiał seks z jej 12-
letnią córką . Nie przejawiała wprawdzie skłonności
homoseksualnych,ale "terapeuta" uznał, że będzie to z korzyścią dla
jej zdrowia ".
Nauczycielka przyzwalała na niecodzienne praktyki konkubenta, a nawet
była ich częścią. Z czasem, Karol K., w ramach terapii zarządził
trójkąty i czworokąty oraz seks brata z siostrą . Kobieta zdecydowała
się na powiadomienie policji dopiero po zdradzie konkubenta.

http://www.papilot.pl/wydarzenia/1874/Matka-sypiala-
z-10letnim-synem.html

3. Data: 2012-05-15 06:19:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 15 maja 2012 08:06. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> trójkąty i czworokąty oraz seks brata z siostrą . Kobieta zdecydowała
> się na powiadomienie policji dopiero po zdradzie konkubenta.

Zwierzęta. Zamknąć ich do klatki w zoo, bo więzienie to dla nich za mało, i
karmić przymusowo ich własną kupą.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-05-15 06:53:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Brak edukacji seksualnej wychodzi , ty wiesz że teraz jej wśród
homofobów takie coś, że inicjuje się seks nastolatków z wójkami i
ciociami aby przypadkiem nie stali się homo?

5. Data: 2012-05-15 07:05:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 15 maja 2012 08:53. carbon entity 'glob'
> [...]

> homofobów takie coś, że inicjuje się seks nastolatków z wójkami i
> ciociami aby przypadkiem nie stali się homo?

No popatrz, nie załapałem się, a pederastą nie jestem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

6. Data: 2012-05-15 07:13:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Trzynastolatkiem też nie, gwałcą pedofilnie dzieci aby nie były homo,
na wsi najbardzej ten proceder kwitnie i ten szewc zachęcający matkę
do dziesięciolatka idzie tym mitem.

7. Data: 2012-05-15 07:35:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Brak edukacji seksualnej wychodzi , ty wiesz że teraz jej wśród
homofobów takie coś, że inicjuje się seks nastolatków z wójkami i
ciociami aby przypadkiem nie stali się homo?

====

Glob- Twoje odloty od rzeczywistości mają już chyba charakter trwały
:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

8. Data: 2012-05-15 07:39:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> Brak edukacji seksualnej wychodzi , ty wiesz �e teraz jej w�r�d
> homofob�w takie co�, �e inicjuje si� seks nastolatk�w z w�jkami i
> ciociami aby przypadkiem nie stali siďż˝ homo?
>
> ====
>
> Glob- Twoje odloty od rzeczywisto�ci maj� ju� chyba charakter trwa�y
> :-(

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

To jest fakt, ten szewca w tym artykule idzie tym rozpowszechnianym
mitem.

9. Data: 2012-05-15 07:39:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2012-05-15 16:26:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 May 2012 23:06:54 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> trójkąty i czworokąty oraz seks brata z siostrą . Kobieta zdecydowała
> się na powiadomienie policji dopiero po zdradzie konkubenta.

No i cóż to ma być? - kolejne zboczone babsko.

Dziobanie
Co to jest właściwie ta Miłość?
Zboczone czy niezboczone?
Biblioteka ciągle w grze
jakby nie qra to moze nie wiedzialbym, ze mam tam byc