Pekajaca skora

1. Data: 2004-02-06 14:05:59

Temat: Pekajaca skora
Od: "travis" <d...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja znajoma ma problem z pekajaca skora na palcach dloni,
w miejscu koncow paznokci kciukow. Domyslamy sie, ze to
z braku jakis skladnikow w spozywanych posilkach. Prosze
o wskazowki ;)...
Pozdrawiam,
Darek

2. Data: 2004-02-06 23:37:44

Temat: Re: Pekajaca skora
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend travis ( d...@e...pg.gda.pl ) wrote :
> [...]
> w miejscu koncow paznokci kciukow. Domyslamy sie, ze to
> z braku jakis skladnikow w spozywanych posilkach. Prosze

Szczególnie w okresie zimowym wiele osób się na to uskarża. Pomocna może być
maść witaminowa...
Iwona

3. Data: 2004-02-07 10:39:34

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

travis wrote:

> w miejscu koncow paznokci kciukow. Domyslamy sie, ze to
> z braku jakis skladnikow w spozywanych posilkach. Prosze

Mam to samo co zimę :( Taki niby mały problem a może byc to bardzo bolesne.
Powód to chyba częste mycie rąk + zimowe temperatury.
Najbardziej pomaga mi Epikrem (do dostanie w aptece, ok 7 zl), jest duzo
skuteczniejszy niz drozsza Neutrogena itp.

ulapod

usuń BEZ_TYCH_LITER pisząc do mnie

4. Data: 2004-02-07 11:31:39

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczególnie w okresie zimowym wiele osób się na to uskarża. Pomocna może
> być maść witaminowa...
> Iwona

Znalazłam jeszcze coś takiego:
http://www.asavita.pl/petroleum.html
Iwona

5. Data: 2004-02-07 15:51:05

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "travis" <d...@e...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w miejscu koncow paznokci kciukow. Domyslamy sie, ze to
> z braku jakis skladnikow w spozywanych posilkach. Prosze

A ja proponuję krem LINOLA -- bardzo dobry ,leczy nawet samoistne pęknięcia
18 zł.
Wyleczył mnie juz z wielu tarapatów tego tupu

Pozdrawiam
IZA
i...@p...fm

6. Data: 2004-02-08 21:00:46

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Moja znajoma ma problem z pekajaca skora na palcach dloni,
> w miejscu koncow paznokci kciukow. Domyslamy sie, ze to
> z braku jakis skladnikow w spozywanych posilkach.

czy skóra pęka przy wewnętrznym końcu paznokcia kciuka (tuż przu paznokćiu ale z
boku ?
mam to od kilku lat
skóra pęka mi już po 15 minutach od wypicia herbaty z cytryną, pół szklanki soku
pomarańczowego, czy połknięcia najmniejszej pastylki witaminy C
nie krwawi, goi się przez ok 2 tygodne

w związku z tym spróbój nie jeść surowych warzyw

medyków nie potrafiłem zaintresować moim przypadkiem

moja hipoteza, że uaktywnił mi się gen syntezy witaminy C jak u szczurów

Pozdrawiam JAn

Dziwne odretwienie palcow dloni
Ból zatok
Praca w anglii.