Pękające stopy.

1. Data: 2003-06-18 18:15:28

Temat: Pękające stopy.
Od: "Jakub Jaworski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedobór czego w organiźmie powoduje pękanie stóp ?

Dodam, że problem dotyczy mojej mamuśki, a boryka się już z tym kilka
miesięcy,
maści nie pomagają ... jakieś witaminy ?

Rany są dość duże i głębokie...

Dzięki, pozdrawiam.

2. Data: 2003-06-18 18:30:23

Temat: Re: Pękające stopy.
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedobór czego w organiźmie powoduje pękanie stóp ?
>
> Dodam, że problem dotyczy mojej mamuśki, a boryka się już z tym kilka
> miesięcy,
> maści nie pomagają ... jakieś witaminy ?
Prawdopodobnie witamina A, czyli tran, marchewka itd.

3. Data: 2003-06-18 19:17:51

Od: "krwawy feliks" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-06-18 19:25:53

Od: "Jakub Jaworski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest grzybica.

5. Data: 2003-06-19 00:18:39

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Jakub Jaworski* <bcqecl$73u$1@atlantis.news.tpi.pl> Wed,
18 Jun 2003 21:25:53 +0200 napisał/a:

> To nie jest grzybica.

Co lekarz powiedział,co zapisał?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

6. Data: 2003-06-19 11:15:53

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

można spróbować maści Dernilan lub preparatu Scholl na pękające pięty

7. Data: 2003-06-22 21:00:08

Od: "Aneta" <a...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jaworski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dzięki, pozdrawiam.
>
> Jeśli jest wyciek ropny proponuję zrobienie wymazu z ran, dokładnie trzeba
pobrać ropę do badania, jeśli to bakteria to dobrać antybiotyk i po bólu,
jeśli rany są suche czytałam o zaleceniach, ze można myć nogi w wywarze po
gotowanych obierkach od ziemniaków, nie wiem czy działa, ale spróbować
warto, powodzenia

8. Data: 2003-06-27 18:23:10

Od: w...@y...com (grzegorz) szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@i...pl.nospam> wrote in message
> Użytkownik "Jakub Jaworski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

Mi lekarz kazal lykac witamine B...pomoglo...

FEMODEN
mam problem
a to co jest
co to jest