Pekajace usta jesienia i zima

1. Data: 2005-11-05 16:00:37

Temat: Pekajace usta jesienia i zima
Od: "JackyX" <jkas@(wytnij to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem okazem zdrowia -40 latkiem, ale mam klopot z pekajacymi ustami, a
dokładnie najbardziej jesienia i zima pojawia sie ta dolegliwosc. wyglada to
tak , że lekko peka skórka ust , która przeszkadza , zrywam ja i za kilka
godzi peka gdzies indziej, az za jakiś czas pojawia się krew. Myślę ,że
brakuje mi jakiś minerałów lub mikro elementów, ale nie wiem jakich . Brałem
różne multi witaminy , ale to nie pomaga. Będę wdzięczny za rady.
pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2005-11-05 16:05:12

Temat: Re: Pekajace usta jesienia i zima
Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Myślę ,że
> brakuje mi jakiś minerałów lub mikro elementów, ale nie wiem jakich .
> Brałem różne multi witaminy , ale to nie pomaga.

Witam!

moim zdaniem witaminy witaminami, ale wydaje mi sie, ze powinienes nawilżąć
usta jakimś specyfikiem, tak aby uchronić je przed szkodliwym działaniem
środowiska zewnetrznego (szczególnie jesienią i zima). stosowanie balsamow
do ust wcale nie jest wylacznie kobieca powinnoscia i nie wszystkie takie
balsamy maja smak truskawek, blyszcza sie i lepia:) ja od siebie polecam
tender care oriflamu, tissane (do nabycia w aptekach) i sztyfty neutrogeny,
ewentualnie sztyft do ust nivea medi-care

pozdrawiam i zycze szybkiego rozwiazania problemu :)
Kasia

3. Data: 2005-11-05 16:19:04

Od: "JackyX" <jkas@(wytnij to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale wydaje mi sie, ze powinienes nawilżąć
> usta jakimś specyfikiem, tak aby uchronić je przed szkodliwym działaniem
> środowiska zewnetrznego (szczególnie jesienią i zima).

kremy, pomadki już przećwiczyłem, ale nic to nie pomogło - może tylko
trochę.
pozdr
Jacek

4. Data: 2005-11-05 16:23:38

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> godzi peka gdzies indziej, az za jakiś czas pojawia się krew. Myślę ,że
> brakuje mi jakiś minerałów lub mikro elementów, ale nie wiem jakich . Brałem
> różne multi witaminy , ale to nie pomaga. Będę wdzięczny za rady.

Jeżeli jeszcze dodatkowo masz suchą skórę i pęka ci ona przy paznokciach
na końcach palców, to bierz witaminę B complex - powinno pomóc.
Radziłbym również wykonać testy u alergologa.

5. Data: 2005-11-05 16:26:29

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kremy, pomadki już przećwiczyłem, ale nic to nie pomogło - może tylko
> trochę.

to moze wewnętrznie jakieś specyfiki wpływające na stan skóry? - jakis
capivit, skrzypowita czy cos takiego. a moze wizyta u dermatologa.
jak nie to to ja juz nie wiem :) , chociaz sama mam problemy z
pierzchnącymi i pękającymi ustami :)

pozdr
Kasia

6. Data: 2005-11-05 16:42:01

Od: "JackyX" <jkas@(wytnij to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli jeszcze dodatkowo masz suchą skórę i pęka ci ona przy paznokciach
> na końcach palców, to bierz witaminę B complex - powinno pomóc. Radziłbym
> również wykonać testy u alergologa.

Skórę ma Ok i nie pęka mi przy paznokciach. Kuracje z wit B dzisiaj już
zastosuje. Zasygnalizowałeś też problem z alergia. Zauważyłem ze usta
zaczęły mi pękać od 2 tygodni, a od tego czasu zjadłem dużo mandarynek.
Zrobię sobie mandarynkowa prohibicje. Serdeczne dziękuje.
pozdrawiam
Jacek

7. Data: 2005-11-05 16:50:50

Od: "JackyX" <jkas@(wytnij to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moze wewnętrznie jakieś specyfiki wpływające na stan skóry? - jakis
> capivit, skrzypowita czy cos takiego.

Zeszłej zimy to wszystko przećwiczyłem, pomadki , szminki, kremy, poprzez
propolis,żeńszeń i inne takie. Doszedłem do wniosku , że próbuje walczyć ze
skutkiem, a nie z przyczyna. Szesiu zasugerował ,że to może cos ma związek z
alergenami i na razie wydaje mi się ze cos w tym jest.
pozdrawiam
jacek

8. Data: 2005-11-05 22:21:09

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackyX" <jkas@(wytnij to)o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Brałem różne multi witaminy , ale to nie pomaga. Będę wdzięczny za rady.

ja mam to samo, tylko robia mi sie zajady, a wiec peka skora w kacikach. tak
organizm moj reaguje na jesien. witamina b-complex pomaga i masc nagietkowa.

Przeterminowane leki....
HIV - szukam wynikow badan
Smecta
Krwawienie z nosa ?