Pepino Gold

1. Data: 2001-08-13 05:07:59

Temat: Pepino Gold
Od: Wojtek <i...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie. Czy szanowni grupowicze wiedza gdzie mozna dostac
najlepiej w sprzedazy wysylkowejnastepujacych roslin:

1. Pepino Gold ( Solanum muricatum )
1. pomidora drzewiastego ( Cyphomandra betacea )
2. Fejhoa sellowska.
Poszukuje rowniez Lulo, Lulu (Solanum quitoense).

Jesli wiecie skad to wszystko zdobyc lub jestescie w posiadaniu wyzej
wymienionych roslin, to prosze o namiary na sprzedaz wysylkowa, ceny,
lub o kontakt.
Pozdrawiam wszystkich
Wojtek

2. Data: 2001-08-19 20:44:30

Temat: Re: Pepino Gold
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <i...@p...pulawy.pl> wrote in message
> [...]
> 1. pomidora drzewiastego ( Cyphomandra betacea )
> 2. Fejhoa sellowska.
> Poszukuje rowniez Lulo, Lulu (Solanum quitoense).

A nie wystarczy Solanum tuberosum? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-08-19 20:53:09

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mnie udało się zakupić Pepino Gold w firmie Starkl
http://www.portalogrodniczy.pl/
na stronie:
http://www.portalogrodniczy.pl/sklep/index.html
Przez lato sklep był zamknięty - według opisu do 15.08.
Moja roślinka przyszła szybko i w bardzo dobrej formie.
Powodzenia! Wiesiek

4. Data: 2001-08-28 18:43:05

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wojtek" <i...@p...pulawy.pl> napisal w wiadomosci
...........> 2. Fejhoa sellowska.

Czym kierujesz sie chcac posiadac ta rosline?
Jakie jej cechy sa dla Ciebie istotne?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Miszpelnik