Perełka.

11. Data: 2010-02-15 21:26:03

Temat: Re: Pere?ka.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jezus był facetem z krwi i kości, nie mydłkiem.
> Miał dosyć testosteronu w sobie.

A' propos - widziałaś może w któreś przedpołudnie (bodajże czwartkowe)
film "Jesus" (być może to serial). Trafiłam tylko na kawałek między
zjazdami ;), ale spodobał mi się nawet. Dość ciekawie (nowatorsko)
przedstawione życie Jezusa, dobre aktorstwo (m.in. Gary Oldman w roli
Piłata).

Ewa

12. Data: 2010-02-15 21:26:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Mon, 15 Feb 2010 20:32:42 +0100, sweet.graa`l' napisaďż˝(a):

> Trzeba by�o Go widzie�, jak kupcom kramy porozpier...�. Ale i warto
> wiedzieďż˝, dlaczego.
>
> Jezus by� facetem z krwi i ko�ci, nie myd�kiem.
> Miaďż˝ dosyďż˝ testosteronu w sobie.
> --
>
> Ikselka.

Nie,chodzi o jego osobowość samo stwierdzenie nie rób bliźniemu co
tobie nie miłe, czy też nadstawiaj drugiego policzeka, czyli spróbuj
zrozumieć dlaczego cię atakuje, było negacją eskalacji nakręcającej
się przemocy. To kk tylko mieczem i Stalinizmem wmawia prawdy urojone
w ludzi którzy mają własną drogę.

13. Data: 2010-02-15 21:33:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> dzieki.
> Lew To?stoj (rosyjski pisarz, 1828-1910)
> "Jak mo?emy oczekiwa? idealnych warunk?w na Ziemi, skoro nasze cia?a s?
> ?ywymi grobami pomordowanych zwierz?t? Dop?ki b?d? istnia?y rze?nie, b?d?
> istnia?y i pola bitew"
>
> --
> Live and let Live.
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...
> Pe?ne symbolizmu opowiadanie Lwa To?stoja o tym jak demony odbudowa?y
> na Ziemi piek?o deformuj?c przy tym i wypaczaj?c chrze?cija?stwo i
> prawdziwy sens nauki Jezusa Chrystusa.
> Niesamowita przenikliwo?? spojrzenia autora, wiele rzeczy mnie
> uderzy?o i ciekawe co was uderzy? Przeczytajcie w ca?o?ci, bo to jest
> 1829r, a ma si? wra?enie, ?e hrabia To?stoj m?wi do nas.
>
> W ca?o?ci_____________
>
> http://www.eioba.pl/a75828/odbudowywanie_piekla_lew_
tolstoj_opowiadanie

> [...]
> w?adz? zwierzchni?. Posiad?szy za? t? w?adz?, naturalnie uro?li w
> pych? i w wi?kszo?ci przypadk?w ulegli zepsuciu, wskutek czego
> wzniecili przeciwko sobie oburzenie i gniew ludzki. W celu pokonania
> swych wrog?w, nie dysponuj?c innym or?em ni? przemoc?, zacz?li
> prze?ladowa?, skazywa? na ?mier? i pali? na stosie wszystkich, kt?rzy
> ich w?adzy nie uznawali. W ten oto spos?b samo przyj?te stanowisko
> zmusza?o ich do przekr?cania nauki tak, aby usprawiedliwia?a ich z?e
> ?ycie i okrucie?stwa, kt?re stosowali wobec swych wrog?w.

Wiesz to jest konsekwentne, bo jeśli zobaczysz całą strukturę
zachowania Jezusa, to widzimy, że człowiek będący sobą widzi też
innych ludzi, czy tez cierpienie innych stworzeń, bo tak samo czuje
siebie. Więc ta gruboskórność w kk jest efektem tego, że ci ludzie
brzydzą się siebie, uciekają od siebie, tym samym konsekentnie nie
czują krzywdy innych. To jest winna kk.

14. Data: 2010-02-15 21:37:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:26:03 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> zjazdami ;), ale spodobał mi się nawet. Dość ciekawie (nowatorsko)
> przedstawione życie Jezusa, dobre aktorstwo (m.in. Gary Oldman w roli

Bardzo mi się podobał, obejrzałam cały z przyjemnością. Wreszcie
przedstawiono Jezusa jak człowieka.
--

Ikselka.

15. Data: 2010-02-15 21:45:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bardzo mi się podobał, obejrzałam cały z przyjemnością. Wreszcie
> przedstawiono Jezusa jak człowieka.

To jednak nie serial? Może uda mi się znaleźć gdzieś na płycie.

Ewa

16. Data: 2010-02-15 22:19:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:45:26 +0100, medea napisał(a):

> To jednak nie serial? Może uda mi się znaleźć gdzieś na płycie.

A wiesz, chyba jednak nie serial. Co prawda mówiąc "cały" miałam na mysli,
że obejrzałam środek, bez czołówki i końcowych napisów, więc nie wiem na
pewno...

--

Ikselka.

17. Data: 2010-02-15 22:52:43

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jednak nie serial? Może uda mi się znaleźć gdzieś na płycie.

Film w dwoch czesciach. Druga czesc w najblizszy piatek.

Pozdrawiam :)
F.

18. Data: 2010-02-15 23:39:22

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Trzeba było Go widzieć, jak kupcom kramy porozpier...ł. Ale i warto
> wiedzieć, dlaczego.
> Jezus był facetem z krwi i kości, nie mydłkiem.
> Miał dosyć testosteronu w sobie.
> --
> Ikselka.
===
A jednak mimo to był skrajnym pacyfistą...

zdarBrat

19. Data: 2010-02-16 03:47:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sweet.graa`l'" <s...@i...pl> wrote in message
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> ===
> A jednak mimo to był skrajnym pacyfistą...
>
> zdarBrat

I pierwszym antysemitą - pobił Żydów sznurem, którym był przepasany...

20. Data: 2010-02-16 03:49:44

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> I pierwszym antysemitą - pobił Żydów sznurem, którym był przepasany...
==
Nie słyszałeś o tym, że kto się lubi, ten się czubi ? :o)

zdarBrat

Sytułacja polityczna Polski.
salve !
Ateizm i wiara