Perełka.

261. Data: 2010-02-24 19:30:46

Temat: Re: Pere?ka.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> no słowem- rozszyfrowałaś mnie:-)

udowodnilam tylko co soba prezentujesz.

i.

262. Data: 2010-02-24 19:54:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> milosci
> sie

> udowodnilam tylko co soba prezentujesz.
>
> i.

Ach, jakże mi wstyd:-). No i co ja teraz, niebożę- pocznę?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

263. Data: 2010-02-24 20:04:02

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ach, jakże mi wstyd:-). No i co ja teraz, niebożę- pocznę?:-)

Nie dasz rady niczego innego zrobic jak tylko byc... Chironem.

i.

264. Data: 2010-02-25 17:43:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Feb 2010 14:50:28 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> Humanistaryzm jest podparty nie czarami/marami/cudami a
> checia ludzka.

Chucią ludzką.
--

Ikselka.

265. Data: 2010-02-28 23:51:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> To córka Ikselki jeździła konno? :-\
> Stalker, no to wyjechałem z tymi koniami :-)

Hłe hłe. Czasem warto zajrzeć w stary wontek :D Nawet namiary na zawody
na Partynicach we Wrocku podawała. Jakbym wiedziała, że jedna zawodniczka
będzie jeździć ze związanymi nogami, to bym się wybrała :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Sytułacja polityczna Polski.
salve !