Perukowiec

1. Data: 2004-05-25 14:03:35

Temat: Perukowiec
Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad ma za płotem pięknego perukowca podolskiego. Już sobie wymyśliłam,
że ukorzenię sobie jakąś sadzonkę, ale po przejrzeniu archiwum chyba nie
będę się za to zabierać.
Stąd mam inne pytanie - łatwo (w miarę) da się wyhodować perukowca z nasion?
Jeśli tak, to kiedy je zbierać?
Albo zamiast zbierania kupię na allegro razem z klonem palmowym, o.

Pozdrawiam deszczowo (a miałam iść skrzypy tępić ;-/)
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

2. Data: 2004-05-25 14:20:58

Temat: Re: Perukowiec
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blanka Zych wrote:

> Albo zamiast zbierania kupię na allegro razem z klonem palmowym, o.
U nas perukowce mocno obmarzają, niestety.

> Pozdrawiam deszczowo (a miałam iść skrzypy tępić ;-/)
Zostaw sobie trochę miejsca na funkię która na Ciebie czeka.
> --
Krzysztof

3. Data: 2004-05-25 14:27:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
> będę się za to zabierać.
> Stąd mam inne pytanie - łatwo (w miarę) da się wyhodować perukowca z

Chyba łatwo. Ja nie siałam ale w tym roku, miesiąc temu, znalazłam pod
czerwonolistnym kilkanaście samosiewek. Zbierać należy gdy te peruczki
zaczynają sie osypywać. A zapytaj się sąsiada czy mu sie jakiś leżący na
ziemi pęd nie ukorzenił, mojemu klika puściło korzonki :)

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-05-25 14:29:12

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> U nas perukowce mocno obmarzają, niestety.

A ja będę testować żółtolistną odmianę 'Golden Spirit'. Ma ją ktoś może,
ciekawa jestem jak zimuje.

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-05-25 20:42:26

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał...
> [...]
> zaczynają sie osypywać. A zapytaj się sąsiada czy mu sie jakiś leżący na
> ziemi pęd nie ukorzenił, mojemu klika puściło korzonki :)
O, a u mnie nic się nie wysiało (perukowiec rośnie częściowo nad naszą
działką) ;-( Może w tym roku. A o ukorzenione pędy zapytam przy okazji ;-)

6. Data: 2004-05-25 20:45:06

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał...
> U nas perukowce mocno obmarzają, niestety.
Jacek Duma też mówił, że u Niego podmarzł. A ten sąsiada ładny jest.
Na zimę raczej nie był okrywany, rośnie w sąsiedztwie tui i dobrze mu
widocznie ;-)

> Zostaw sobie trochę miejsca na funkię która na Ciebie czeka.
Miejsca duuuużo, tylko czasu na obrabianie brak.
A funkia będzie musiała poczekac na mój powrót chyba - reszta
na priv ;-/

7. Data: 2004-05-26 09:09:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał...

> O, a u mnie nic się nie wysiało (perukowiec rośnie częściowo nad naszą
> działką) ;-( Może w tym roku. A o ukorzenione pędy zapytam przy okazji ;-)

U mnie tylko raz więc chyba to nie jest aż tak powszechne zjawisko :)

Pozdrawiam
Kaśka

Co zamiast trawy?
nawożenie trawy!