Perukowiec

1. Data: 2004-10-07 21:13:40

Temat: Perukowiec
Od: "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W czerwcu lub na początku lipca pisałam o chorobie mojego perukowca, nie
otrzymałam pomocy :(, perukowiec przetrwał sezon, jednak stał sie jeszcze
bardziej nieładny, a oznaki choroby objęły cała roslinę. Jeszcze raz proszę o
pomoc. Zdjęcie chorej rośliny jest na www.republika.pl/wera_styka

Pozdrawiam
Weronika

2. Data: 2004-10-07 21:57:50

Temat: Re: Perukowiec
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymałam pomocy :(, perukowiec przetrwał sezon, jednak stał sie jeszcze
> bardziej nieładny, a oznaki choroby objęły cała roslinę. Jeszcze raz

Przez trzy miesiące sama nie kiwnęłaś palcem,
a ja teraz mam się przejmować Twoim krzaczkiem;-Z

Mowy nie ma ! boletus

3. Data: 2004-10-07 21:58:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

> W czerwcu lub na początku lipca pisałam o chorobie mojego perukowca, nie
> otrzymałam pomocy :( [...]

Jesli nie otrzymalas odpowiedzi, to nie dlatego, ze nie chcielismy pomoc,
tylko widocznie nikt nie znal przyczyny choroby Twojego perukowca.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-10-08 08:01:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ck4bi4$5so$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
| otrzymałam pomocy :(, perukowiec przetrwał sezon, jednak stał sie jeszcze
| bardziej nieładny, a oznaki choroby objęły cała roslinę. Jeszcze raz

Wg mojej książki o ochronie to może być plamistość liści albo przędziorek
chmielowiec. W teh chwili nie zrobisz już nic, ale wiosną faktycznie trzeba
się zastanowić nad ochroną (choroba grzybowa - Bravo, Rovral, Disthane,
Topsin, opryski 2 razy co tydzień; przędziorki w razie wystąpienia Magus,
też co najmniej 2 razy).

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-10-08 08:35:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zastanowić nad ochroną (choroba grzybowa - Bravo, Rovral, Disthane,
> Topsin, opryski 2 razy co tydzień; przędziorki w razie wystąpienia Magus,

To jest zupełnie inna choroba.

Pozdrawia Basię boletus

6. Data: 2004-10-08 08:38:42

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> To jest zupełnie inna choroba.
>
> Pozdrawia Basię boletus

A boletus wie i nie powie?

Pozdrawiam Basię i boletusa :) Agata

7. Data: 2004-10-08 08:39:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

| To jest zupełnie inna choroba.

Nie denerwuj mnie podejściem "wiem, ale nie powiem"! Nawet magnez nie
pomoże;-)

Nawiasem mówiąc - czy ten perukowiec jest żółtolistny?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-10-08 09:31:33

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zastanowić nad ochroną (choroba grzybowa - Bravo, Rovral, Disthane,
> Topsin, opryski 2 razy co tydzień; przędziorki w razie wystąpienia

Stawiam na przędziorka.
Przy plamistości liście wygladają nieco inaczej.

Pozdrawiam
Teresa

9. Data: 2004-10-08 11:45:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiam na przędziorka.
> Przy plamistości liście wygladają nieco inaczej.
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Zgaduj zgadula ?

Pozdrawia fitopatologicznie boletus

10. Data: 2004-10-08 13:43:48

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgaduj zgadula ?

Przykre doświadczenia z ww. przędziorkiem i plamistością :-(
Jeśli twierdzisz , że to coś innego , po prostu napisz, co według Ciebie
powoduje takie objawy.

Pozdrawiam
Teresa

Cebulowe!