Perukowiec podolski

1. Data: 2000-06-11 18:44:56

Temat: Perukowiec podolski
Od: "Krzysztof" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa lata temu kupiłem sobie ciekawą roślinkę- perukowca podolskiego ,
oczekuję na piękne kwiatostany w kształcie peruki a tu jakieś marne
kwiateczki.
Czym to jest spowodowane?
Prosze o pomoc !

Dziękuję Krzysztof

2. Data: 2000-06-12 07:40:40

Temat: Re: Perukowiec podolski
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jego mlodym wiekiem.
Dorota

3. Data: 2000-06-13 07:34:37

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Dwa lata temu kupiłem sobie ciekawą roślinkę- perukowca podolskiego ,
> oczekuję na piękne kwiatostany w kształcie peruki a tu jakieś marne
> kwiateczki.

Tak jak zaznaczył Piotr, nie kwiaty u perukowca są najistotniejsze lecz
owocostany.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

4. Data: 2000-06-14 22:13:37

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację:-), bardzo "nieogrodniczo" to mi się napisało:-).

>Ja kto "obserwujesz", przeciez juz dawno przekwitly, przynajmniej u mnie
juz maja peruczki.PozdrawiamAndrzej Opejda.

Andrzej też ma rację, większość ma już peruki od jakiegoś czasu.
Choć u pytającego jeszcze(?) kwiatostany.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-06-15 10:20:32

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisal:
(...)

> Andrzej też ma rację, większość ma już peruki od jakiegoś czasu.
> Choć u pytającego jeszcze(?) kwiatostany.

No właśnie, a mój perukowiec przekwitł i nie ma peruk :-( Nic
go nie zapyliło? Ale ma ze dwa ziarenka, które chyba są
owocami?

Krycha

6. Data: 2000-06-16 07:42:59

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

U mie zwykle ma tylko po kilka ziarenek,ale peruki ma!

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

Re: Re: dziwne szyszeczki