Pesto?

1. Data: 2003-03-20 21:46:15

Temat: Pesto?
Od: "-=<Bajbus>=-" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dostałem w prezencie słoik sosu Pesto.
Wiem, że podaje się go z makaronem, ale
nie wiem z jakim, w jakich proporcjach, na
zimno, czy na ciepło?
Jeśli ktoś z Grupowiczów mógłby mnie uświadomić
od czego zacząć, a na czym skończyć byłbym wdzięczny

Pozdrawiam! Bajbus
b...@w...pl| http://www.bajbus-s.prv.pl
UIN 5140932; Gadu-Gadu 1400168

1. Data: 2003-03-20 22:33:38

Temat: Re: Pesto?
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"-==-" wrote:

> [...]
> zimno, czy na ciepło?
> Jeśli ktoś z Grupowiczów mógłby mnie uświadomić
> od czego zaczšć, a na czym skończyć byłbym wdzięczny

Pesto! Mmmmmmmm...!
Ja biorę do małej miski trzy łyżki pesto, łyżeczke oliwy i trzy łyżki
goršcej wody z gotujšcego się makaronu. Makaron - wstšżki albo kokardki.

Chyba jutro sobie kupię.
Pozdro,
Michal.

1. Data: 2003-03-21 09:12:26

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski wrote:

> Pesto! Mmmmmmmm...!
> Ja biorę do małej miski trzy łyżki pesto, łyżeczke oliwy i trzy łyżki
> goršcej wody z gotujšcego się makaronu. Makaron - wstšżki albo kokardki.

...wersja dla leniwych: makaron (najlepsze wstazki, fakt) goracy, dodac
ile lubisz pesto. nie za duzo, lyzka-dwie na porcje wystarcza.
porzadnie wymieszac.
mniam :)

--
anna