Pesto

1. Data: 2004-04-08 16:15:43

Temat: Pesto
Od: "gildor" <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos z szanownych grupowiczow wie co mozna zrobic z pesto? Otrzymalem
sloiczek takowego w prezencie :) niestety po otwarciu okazalo sie, ze moze
stac max 5 dni. Szkoda wyrzucic a kuchaz ze mnie kiepski, takze jezeli ktos
dysponuje jakims przepisem bardzo bym prosil.. :)

--
Podrawiam,
gildor

1. Data: 2004-04-08 17:13:52

Temat: Re: Pesto
Od: sulaco <baldoto_no@spam_rocketmail.com> szukaj wiadomości tego autora

gildor wrote:
> [...]
> stac max 5 dni. Szkoda wyrzucic a kuchaz ze mnie kiepski, takze jezeli ktos
> dysponuje jakims przepisem bardzo bym prosil.. :)

Z pesto nic sie nie robi, zdaje sie - dodaje sie to to do makaronu po
prostu.

sulaco

1. Data: 2004-04-08 17:25:22

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pesto nic sie nie robi, zdaje sie - dodaje sie to to do makaronu po
> prostu.

zgadza sie. Jesli masz gotowe pesto, to po prostu mieszasz z ugotowanym
makaronem, al dente oczywiscie:) no i pszenicy durum.

pozdrawiam

Paula

1. Data: 2004-04-08 17:28:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Apr 2004 18:15:43 +0200, "gildor" <g...@d...pl>
wrote:

> [...]
>stac max 5 dni. Szkoda wyrzucic a kuchaz ze mnie kiepski, takze jezeli ktos
>dysponuje jakims przepisem bardzo bym prosil.. :)

ja rozchlapuje na salate, dodaje do kazdego makaronu, moje
dziecko lubi z kartoflami!!!.
jeszcze bardzo lubie na grzanke, na ktorej jest pomazane grubo
koziim twarozkiem

trys, co jak robi pesto, to jest ono zdecydowanie anty-wampirowe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-10 15:58:52

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja rozchlapuje na salate, dodaje do kazdego makaronu, moje
> dziecko lubi z kartoflami!!!.
> jeszcze bardzo lubie na grzanke, na ktorej jest pomazane grubo
> koziim twarozkiem

Ja wysmarowałem kiedyś pierś indyka i zwinąłem w roladę ,
obsypałem tymiankiem i solą i upiekłem - pycha na zimno i gorąco
pozdr.Alex

1. Data: 2004-04-14 09:37:26

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Thu, 8 Apr 2004 18:15:43 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze gildor i mowi:

> [...]
> stac max 5 dni. Szkoda wyrzucic a kuchaz ze mnie kiepski, takze jezeli ktos
> dysponuje jakims przepisem bardzo bym prosil.. :)

Ja najbardziej lubie chyba na chlebie z maslem.

mucher

1. Data: 2004-04-15 07:50:11

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Thu, 8 Apr 2004 18:15:43 +0200 w imieniu
> grupy trzymajacej wladze gildor i mowi:

polecam rozpuscic w rondelku troche gorgonzoli, jak juz sie rozpusci, wrzucic do
tego pesto, wylaczyc gaz, wymieszac i fru na makaron ;)

pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-08-19 13:40:27

Od: "Beza" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna posmarowac filet surowej ryby i upiec. Mozna tez smarowac sosem
róznego rodzaju miesa juz upieczone

Jajecznica na parze
Antyzakalec..?
Jajka faszerowane