Pharmindex 2002

1. Data: 2002-07-14 22:49:57

Temat: Pharmindex 2002
Od: "Toto" <t...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uszanowanie
Wie ktos moze, czy mozna skąds zassac w/w progs. (tylko nie mowcie ze z
internetu ;-P)
Wszedzie tylko bazy lekow w wersji online
Ewentualnie elektroniczna ksiązke "Leki wspolczesnej terapii" w jakims
przystepnym formacie .pdf .doc
Z gory Dziekuje

Pozrdrawiam Toto

2. Data: 2002-07-17 09:58:28

Temat: Re: Pharmindex 2002
Od: "Wojtek K." <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Pharmindexu CAŁEGO raczej nie zassiesz, jakieś demo itp. "ENTER" nr
4/2002 zamieszcza artykuł dot. "Pharmindexu" w wersji CD-rom. Jeśli wierzyć
im to dla lekarzy i farmaceutów jest BEZPŁATNY.
Oto info o produkcie i wydawcy:
KRÓTKO: baza leków i preparatów medycznych.
ZALETY:
+ prosta nawigacja,
+ wyszukiwarka,
+ duża liczba preparatów,
+ 5 różnych baz danych.
WADY:
- brak możliwości równoczesnego wyświetla-nia kilku baz danych.
PRODUUCENT: MediMedia International,
02-954 Warszawa,
ul. Królowej Marysieńki 13 m. 14,
tel. (+22) 6426335, fax (+22) 6517047, www.pharmindex.pl
CENA: dla lekarzy i farmaceutów bezpłatny.

--
Wojtek K. ---> GG: 1202949
w...@s...pl

<ciach>

3. Data: 2002-07-17 13:30:54

Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Portal Cliniki korzysta z Leków Współczesnej Terapii, które są aktualizowane
szybciej niż dosyłane suplementy do wersji papierowej.

Pozdr
Dorota

v4p$2ark$...@n...atman.pl...

4. Data: 2002-07-17 14:41:54

Od: "Toto" <t...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim

5. Data: 2002-09-12 21:41:14

Od: "Nobody" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek K." <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> PRODUUCENT: MediMedia International,
> 02-954 Warszawa,
> ul. Królowej Marysieńki 13 m. 14,
> tel. (+22) 6426335, fax (+22) 6517047, www.pharmindex.pl
> CENA: dla lekarzy i farmaceutów bezpłatny.

:))))
Z tego co wiem to kiedys tak bylo, ze kupujac po raz pierwszy nic sie nie
placilo,
ale za nastepne zamowienia oplaty byly normalne.
Nie wiem czy taka promocja jest rowniez obecnie ale lekarze ktorych znam z
cala pewnoscia placa za wyjatkiem farmidexow specjalistycznych
(bodajze okulistyczny, psychiatryczny i neurologiczny).
Ale jest to tylko promocja dla specjalistow z tych dziedzin.

Pozdrawiam

Nobody
http://www.strony.wp.pl/wp/nobody55

Gin Seng
Ceny lekow - prosba o wyjasnienie
Etyka polskiego aptekarza - dla studentów i starzystów
Czy te dawki BZD sa realne?
gdzie najtaniej w W-wie Lariam?